Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '13

 
Kategori
Deneme
 

Derler ki...

Kalemle kağıdın birleştiği anlardayım… Saatlerce bekledim ikisini… Ne zaman hasretle birbirlerine kavuşacaklar diye… Bir nazlanma bir isyan var bu akşam eskisi gibi yaklaşmıyorlar birbirlerine… Sonra DERLER Kİ! Ler geldi aklıma bir an düşündüm ne 

DERLER Kİ! “Hayatın en hüzünlü anı mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın an dır.” 

Diye bir cümle düştü düşüncelerimin arasından satırlarıma… Düştü de kırdı geçti yüreğimi kendi düşüncem… Can kırıkları kapladı… Hayat sen bunu bana her fırsatta hatırlattığın için teşekkür ederim… 

DERLER Kİ!

Aşk çaldığın bir hediye gibidir. Şu zamandan sonra ne aldıysam bedelini ödemeye istekliydim. Ve artık ne istediğimi biliyorum.”

Halbuki defalarca seni sevmek için izin istemiştim… Üstelik sana bir bedel ödetmeden… Olmadı… İzin istemek yerine, müsait misin seni sevebilir miyim demek yerine … Belki de çalmak gerekirdi… Benden çalınanların yanında… 

DERLER Kİ!

“Sabır nedir bana sor, zaman bir kuşak gibi sarıl sarıl bitmiyor.”

DERLER Kİ!

“Gittin mi büyük gideceksin. Ayrılık bile gurur duyacak seninle.”

Ben her gidişinle ve gidişimle ayaklar altında dolaşıyor gurur Ama neden ? 

DERLER Kİ! “Sev ki kalmasın gurur gururun olduğu yerde sevgi son bulur.” DERLER Kİ! “Uğrunda fedakarlık etmeyeceğin sevgiyi yüreğinde taşıyıp da kendine yük etme.”

Bak yazık zaman geçiyor eskisi gibi değil, yürekler yaşlanıyor… Bedenler gibi… 

DERLER Kİ! “Gitmek istiyorsa bırakacaksın gitsin… Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin?”

Kim ister aklı ve yüreği yanında olmayanı… Beden bolluğu herkeste var. 

DERLER Kİ! “Umursamıyorum artık hiçbir şeyi ve istemiyorum kimseyi yanımda, her gelen biraz daha acıtıp gidiyor nasılsa” 

DERLER Kİ! “Seni ölene dek seveceğim boş laf; Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim.”

Anlayana ne diyebilirim ki… 

DERLER Kİ! “Beklemek güzeldir ama doğru durakta.”

Benim beklediğim yerde durak var amma.. 

DERLER Kİ! “Uğruna bir şeylerden vazgeçeceğin insanı bulmak kolay, ama hiçbir şeyden vazgeçecek zorunda kalmayan insanı bulmak asıl olay.”

DERLER Kİ! “Hayattan aldığım en büyük ders, Sevgisiyle karşında sapsağlam durmayan birine, asla yaslanmayacaksın”

İşte ben bu dersten hep sınıfta kalıyorum… 

Sonra DERLER Kİ ler den medet umuyorum… 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..