Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Dersimi aldım ediyorum ezber..

Dersimi aldım   ediyorum ezber..
 

Dersimi aldım..


Dersimi aldımda...

Fetullah Gülen hoca; Koca dayağı yiyen kadınlara "Karate Tekvando ve Judo" öğrenin dedi!!

Koca dayağına karşı koymayı, "meşru müdaafa" diye değerlendiren Fetullah  Gülen;  "kocası, bir tokat vuruyorsa o da iki tokatla karşılık vermeli" fetvası buyurdu.

Kocanın karısına vurmasının zalimce bir davranış olduğunu ve "kadını dövmenin suç olduğunu, buna karşı koymanın da müdafaa" olduğunu savunan Gülen, "koca dayağı yiyen kadın, çocuksuz ise boşanması gerekir" dedi...

En az "üç çocuğu" olan ve kocasından dayak yiyen kadınların da, Judo Karate ve Tekvando öğrenmeleri gerektiğine dikkat çekti...

Sayın hocam, bu değerli fetvayı vermekte neden bu kadar geciktiniz? Doğrusu ben bile bunu anlamadım.. Bunca yıl koca dayağı yiyen zavallı kadınları, "gözümü kapıya çarptım" "kafamı duvara vurdum" demek zorunda bıraktınız ki?  Yıllar önce şu güzel ve özel fetvayı verseydiniz de yüzbinlerce kadın koca dayağı yemeseydi ne olurdu yani ? 

Neyse olan oldu artık. Geciken "fetva" yerini buldu bulmasına. Ancak; Koca dayağı yiyen kadınların öğrenmesi gereken "kurslar" nerelerde açılacak? Karate Judo ve Tekvando dersleri almak isteyen milyonlarca kadın "dövüş sporu" öğrenmek isterse, finansı kim sağlayacak? Sizce  Fetullah Gülen hocamı  ya da dayakçı kocamı? 

Haber ve resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..