Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Dersler

Dersler
 

Partisine AKP diyene Edepsizlikle suçlayan Erdoğan şimdide kendisine "Siz" ve "Sen" diyen Baykal'a kızdı..

Baykal'a; "Ben sana Sayın diyorum, sen de bana 'Siz' veya 'Sen' diyemezsin" dedi..

Anlaşılan yaz okulu boyunca Başbakan Erdoğan çok ders vereceğe benziyor..

Haber bültenlerini izlerken Erdoğan ve Baykal polemiklerinden ne mizahlar üretebilirim diye dikkatle takip ediyorum..

"Edepsizlik; 'Edep' kökünden gelmiş olup, utanılacak işleri hiç sıkılmadan yapan, utanmaz, sıkılmaz, terbiyesiz, sakınılacak kötü kimse" diye tanımlanıyor Dilbilgisi'nde..

Ben..

Sen..

O..

Biz

Siz

Onlar

Dilbilgisi dersinden sonra Başbakan "İzaca-e nesrullah-ı vel Fethiye-Muğla'dan Coğrafya dersine başlarsa şaşırmayalım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..