Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Dev adam

Dev adam
 

Nü düşler.


Yüzlerce dev adam. Minicik bir ben... Binlerce kişiye s...tiri çekip binlerce kişiye açık kapı bırakan minicik bir ben. İntihar yüklü bir donanıma sahip minyon bedenim. Tanrı varsa o şaşalı koltuğunda, eteğindeki çekirdeklerden bana da uzatır mı dersiniz ? Bana kalırsa beni görmüyor bile. İzlemesini geçtim çoktan... Beni affedin.

Düşüncelerimden vazgeçtim. Kopuk bir dünyada sanal bir hayat yaşıyorum. Reflexlerim gün ve gün yavaşladı. Ayak bileklerim vücudumu taşıyacak kadar güçlü değil. Bu katılaşmış yüreği barındıramıyorum. Beyin lopçuklarım yok oldu. O bebek kokum uçup gitti. Yerine, acı kokan bir rüzgar bıraktı.

Cidden üşüyorum... İçimde attığım çığlıklar kulaklarımı sağır etti.

Yüzlerce dev adam, minicik bir ben. Beni affedin. Hepinizin tadına bakmak, doğruyu yanlışı kıt beynimle kavramak zamanımı aldı. Affedin... Oyun oynamaktan bıkmadım henüz. Bu haliyle insanları öldürmek zevkli. Deneyin ciddiyim.

Yepyeni bir kişilikle karşınızdayım. İstediğiniz her türlü şeyi verebilirim sizlere, korkum yok. Başım öne eğik her zamanki gibi. Canım yeteri kadar sıkkın. Affedin üzdüm sizi...

Binlerce adam Tanrım! Sen bile uğraşamayıp kendi halimize bırakmışken benim ne haddime uğraşmak? Biliyorum bulutların üstünde bir yerlerde, çilingir sofranı kurmuş, yaptığın tek şey sessizce izlemek. Varlığını böyle mi belli ediyorsun ? Yada sınav diye kandırdığın lanet oyunlarından biri mi ? Biliyorum varsın, ordasın! Ama saklambaç oynuyoruz seninle, ebe olan benim. Saklan bakalım ! Bulmazsam nağmerdim!

Affedin beni... İşlediğim her günaha, sabahlara kadar yaptığım dedikodulara, yürek hırsızlıklarıma... Anlayın beni. Zor değil !!!

Milyonlarca dev adam... Ufacık bir ben... Elimden ne gelir ?

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..