Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '16

 
Kategori
Anılar
 

Deyzem gızııııııı

Deyzem gızııııııı
 

Bizim çocukluğumuz küçük bir kasabada geçti. Beraber büyüdük,oyunlar oynadık ve tütün işinde çocuk işçi olarak çalıştık. Birbirimize hiç anlatmadık ama bu tütünden kurtulmanın tek yolu okuyup adam olmaktı. Bizde öyle yaptık,ortaokulu köyümüzde bitirip bir yıl ara ile yatılı okullara gittik. Benden bir yaş büyük olduğu için yatılı okula bir yıl önce gitti. O bir yıl içinde tatile geldiğinde okul anılarını anatır bende ağzımın suyu akarak dinlerdim.Bir yıl sonra bana da nasip oldu yatılı okul'a gitmek ve bende onu takip edip yatılı okul günlerine başladım. Başladım ama yarıyıl tatilinde artık yatılı okumak istemiyordum ama anneme söyleyemediğim için devam etmek zorunda kaldım. Yatılı okulları bitirip üniverste hayatına atıldık. O edbiyatı seçti, çünkü ortaokulda bile çok güzel makaleler yazardı. Benim bölüm inşaat olduğu ve çalışıp okuduğum için zor geldi ve bitiremedim. Sonradan açık öğretim ile bitirdim.  

Yıllar birbirini kovalarken biz uzaklaştık birbirimizden evlenip yuvalarımızı kurduk. İkimizinde hayali birer çoçuk yapmak ve bizim yaşayamadıklarımızı yavrularımıza yaşatmaktı ama bizim ikimizinde üçer tane yavrumuz oldu. Sıralama aynı bir ve ikinci çocuklarımız erkek üçüncüler kız sözleşmişiz gibi değilmi? Yıllarca birbirimizle nerdeyse bayramdan bayrama görüşebildik. Ne zaman emekli olup memleketime dönüp hasret gidermeye başlayacağımız sırada deyzem kızının amansız hastalığı ortaya çıktı. Güçlüydü benim deyzem kızı yenecekti bu amansız hastalığı ve biz kaldığımız yerden devam edecektik. Çünkü bizim çocukluğumuzdaki kardeş sevgimiz hiç bitmemiş sadece araya yollar girmişti.                        

Aylar süren bir savaş ve sona eren bir ömür, dayanamadı benim deyzem kızı bu amansız hastalığa karşı yenik düştü.Bir yıl ara ile geldiğimiz bu dünyadan 29 temmuz 2016'da aramızdan ayrıldı. Deyzem kızı bu dünyadan giderken çocukluğumuzdaki gibi yine beraberdik. Ben sonuçta sağlık sektöründe çalışan biri olarak sonucu biliyordum ama yaradanımdan hep bir mucize istedim. İstedim çünkü bizim daha ne hayallerimiz bitmişti nede yavrularımıza karşı olan görevlerimiz .......                                                        

Yinede öyle mağrur bir duruşu vardıki deyzem kızının son nefesine kadar dimdik ayakta hiç ölümden bahsetmeden korktuğunu belli etmeden veda edip gitti.Sen söylemesende ben biliyorum deyzem kızı yavrularıma göz kulak ol demek istedin ama diyemedin emin ol deyzem kızı ömrüm olduğu sürece yavrularına göz kulak olacağım,üç yavrum vardı ama sen gittikten sonra altı yavrum oldu.Söz deyzem kızı yavrularına kendi ayakları üstünde durana yuvalarını kurana dek yanlarında olacağım. Sana yemin  sana söz,Sen rahat uyu deyzem kızı mekanın cennet olsun.

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..