Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '22

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Amfi Tiyatro ve...

Çoğu kez yaptığım gibi yüklüyorum nevalemi sırt çantama ve düşüyorum yollara, nereye düşerse yolum gayri…

Bu sıralarda yolumu sıklıkla, ilk başlarda eleştirdiğim Didim Amfi Tiyatro inşaatına düşürüyorum…

Atabay’ın seçim projesi olarak öne çıkardığı ve çok önem verdiği Amfi Tiyatro’da sona yaklaşılıyor…

Amfi tiyatro inşaatına defalarca gittim.

Süreç içinde yapılan çalışmaları da hep gözlemledim.

İnşaat sektörünün içine düştüğü sıkıntılara rağmen, Amfi Tiyatronun yapım sürecinin sekteye uğramaması sevindiriciydi… Sona yaklaşırken; İyi bir iş çıkarılacağına dair inancım da güçlendi…

Sonu iyi olan herşey iyi olacak diyorum…

Didimliler ve turistler, Amfi Tiyatro’nun hemen altında yenilenmiş bir kumsala da kavuşmuş olacaklar…

Yeni dediğim yerde eskiden öylesine düzensiz daracık bir kumsal vardı ama buraya pek giden olmazdı. Şimdiye dek ben de 2. Koy’da,  denize girmemiştim.

2. Koy; Amfi Tiyatro projesiyle bütünleştirilerek geniş ve düzenli bir kumsala kavuşturulmuş olacak. Bu yöndeki çalışmalar da hızla devam ediyor. Didim’in en büyük kazanımlarından birisi de burası olacak… Daha bitmemiş olmasına rağmen yine çok sayıda vatandaş kumsaldaydı ve ben de  bu fırsatı kaçırmadım ve sezonun ilk deniz keyfini yaşadım…

Diğer taraftan Yüklenici firma sahibi Cebrail Tunç ile kısa sohbetimizde; çevre düzenlemesi ve çimlendirme çalışmaları konusunda da açık net bilgilere sahip oldum. Özellikle çimlendirme çalışmalarında çevre şartlarına dayanıklı en pahalı çim kaplamayı seçtikleri bilgisine ulaştım…

Doğrusu güzel bir Pazar günüydü. Yaşadığınız yere sahip çıkarsanız oralısınızdır. Didim adına yapılan iyi şeylere seviniyoruz ve yapanlara teşekkür ediyoruz.

Görüşmek üzere…

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..