Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '10

 
Kategori
Haber
 

Didim ve Yöresi Engelliler Derneği açıldı...

Didim ve Yöresi Engelliler Derneği açıldı...
 

Bu hafta, Dünya Engelliler Haftası...

Didim ve yöresindeki engelliler, Didim'de bir derneğin çatısı altında birleştiler.

Derneğin açılışını, Didim Belediye başkanımız , Sayın Mümin Kamacı yaptı.

Mümin Kamacı, her zaman engellilerin yanındayız, yanında olacağız dedi. Belediye bünyesinde de 20 engelliye iş verdiklerini belirtti.

Kamacı, derneğin açılış kurdelasını engelli gençlerle birlikte kesti. Dernek yetkilileri davetlilere ikramlarda bulundular... Açılış nedeniyle, engellilere destek amaçlı sergiler açıldı...Sergi de, basında engelliler hakkında yazılmış yazılar, fotoğraflar yer aldı.

Eğitimci- yazar Ali Gençli'nin çalışmalarıyla dernek bünyesinde bir kitaplık oluşturulmuş.

Derneğin gelişmesi güçlenmesi için hayırseverlerin, işverenlerin ve tüm Didimlilerin destek vermesi bekleniyor...

Didim'de, hafta boyunca sürecek etkinliklerin programı şöyle :

11 Mayıs 2010 Salı : Saat: 14.00 Akbük Gezisi

12 Mayıs 2010 Çarşamba : Saat 11.00 Altınkum Çay Bahçesinde Kahvaltı, 14.00 'de Yat Gezisi

13 Mayıs 2010 Perşembe : Saat 14.00 Akyeniköy Gezisi, saat 15.00 Uçurtma şenliği

14 Mayıs 2010 Cuma : Saat . 11.30 Konferans : Engelli Anne Baba ve çocuklarda iletişim. 15.30'da Ali Gençli tarafından Dernek Kültür salonunda sinema gösterimi

15 Mayıs 2010 Cumartesi Saat : 16.00 Apollon Tapınağı gezisi. 21.00'de, Konser ( Grup Eflatun) Roman Dans Grubu ( Yeni Mh. Belediye anfi tiyatro...)

Unutmayalım, hepimiz engelli adayıyız...

Dernek üyelerinden Fikriye Aydın'ın duygulu konuşmasında :

"Bizlere acımayın, sadece destek olun. Her sağlıklı bireyin, bir gün engelli adayı olabileceğini unutmayın. Sayımız azınlıkta olsa evlere kapatılmak istemiyoruz.Sesimizin duyulmasını, her alanda, her konuda dışlanmadan yaşamak istiyor ve söz sahibi olmak istiyoruz. Dedi.

Didim ve Yöresi Engelliler Derneği Başkanı Bedri Altıntaş'ın derneğe büyük katkılarının olduğunu da belirtmek istiyorum.

Didim ve Yöresi Engelliler Derneğinin Didim' e hayırlı olmasını diliyorum. Derneğin yaşatılması için hepimize görev ve sorumluluk düştüğünü unutmayalım.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..