Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Haber
 

Didim yat limanı açılıyor...

Didim yat limanı açılıyor...
 

Şubat 2007 yılında temeli atılan Didim yat limanı, Başbakanımız R.Tayyip Erdoğan tarafından açılıyor...

D- Marin Didim Marina yat limanı 2007 yılında, yap -işlet devret sistemine göre, Doğuş Grubuna verilmişti. Yat limanı yaklaşık 30 ay içinde tamamlandı.

Didim yat limanı ile ilgili rakamsal bilgiler :

212 bin metrekare deniz alanı

70bin metrekare karada çekek alanı

Denizde yat bağlama kapasitesi 580

Karada yat park kapasitesi 600

Marina iç derinliği, 3m- 10 metre

Bağlama boyları : 8m- 50 m

2 milyon ton taş ve 300 bin metre küp betonun kullandığı yat limanının 70 milyon dolara maledildiği belirtiliyor.

Yat limanında 20 değişik sektöre ait işyerleri de bulunmaktadır.

526 araçlık oto parkı, açık spor alanları, tenis kortları 80 odalı butik oteli ile bir küçük kente dönüşecek yat limanı, 650 kişiye iş olanağı sağlayacak.

Ülkemizin, dolayısıyla da Didim ekonomisine büyük bir katkı sağlayacağını düşündüğümüz yat limanı, Didim'i de bir çekim merkezi haline getirecektir.

Didim'in gelecek yıllarda turizm bakımından çok önemli bir merkez haline geleceğini, kendisine çeki düzen vererek, çağdaş bir turizm kenti olma yolunda tüm alt yapısini tamamlayacağını umuyoruz.

Başbakanımızın,19 Ağustos saat 17.30'da açacağı D- Marin Didim Marina'nın ülkemizin en büyük yat limanı olacak. Ülkemizin turizmine, dolayısıyla ekonomisine ve Didim' e hayırlı olmasını diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..