Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dikkat...

Dikkat...
 

Formülü arıyorum...


Bir formül arıyorum; bir formül! İnsan olabilmenin formülü. Olmalı! Olmalı! Mutlaka bir yerlerde saklı olmalı. İnsanlık dünyaya gelirken kaybolan o formül; mutlaka bulunmalı. Uzaklarda bir yerde mi? Kaf Dağının ardında mı? Kim bilir belki de bir çocuğun rüyasında saklıdır. Kim bilir! Peki sizce nerededir o formül? Nasıldır? 

Aldığım bir kaç cevabı paylaşmak istedim; 

Bir asmanın öz suyunda olabilir mi acaba? Salkım salkım üzümlerin arasında gizlidir belki... Ne dersiniz? Eveeeettttt... Başka nerede olabilir?... Deniz dibinde bir balığın pullarının arasına ilişmiş kalmış olabilir mi?... Şu yemyeşil ağacın dalları arasına gizlenmiş kuş yuvasının içinde mesela neden olmasın!... Gelen cevapları paylaşmaya devam edeceğim sevgili blog dostlarım... 

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..