Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '10

 
Kategori
Mizah
 

Dikkat ayu çıkabilüüüü

Dikkat ayu çıkabilüüüü
 

Darwin'i bilirsiniz, hani evrim teorisini geliştirmiş, din adamlarının, özellikle Müslüman olanların asabını bozmuş bilim insanı. Ben çok dinden anlamam, kendimce inandığım değerler var ve adına din diyene karışmam, bura da onu sorgulayacak ta değilim. Ben bilimden de öyle eni konu anlamam, her hangi bir bilim dalında uzun konuşma yapamam, kendimce bazı bilimsel düşüncelerim, tezlerim var ama kendimce.

Darwin'in evrim teorisi hakkında da kendimce bir yorumum var, bu yandaşık teori ( yandaşık = katılıyorum da hepsine değil) şudur : bence darwin doğru söylüyor kısmen, bi evrinim mevcut ama insan ırkı için maymun değil ayı daha uygun. Bunu çevreme bakarak rahat rahat söyleyebiliyorum, hatta çoğu ormanda bu kadar ayı ve benzeri adam yoktur. Hele benim yaşadığım yerde yaşıyorsan insan ırkının ayı ırkına mı yoksa ayı ırkının insan ırkına mı evrindiğini düşünürsün.

Bir kere maymun sevimli bir hayvan, ondan gelmiş olsa bu amcalar biraz da olsa bi sevimlilikleri olurdu.

İkinci anti tezim, maymun kıvrak bir hayvan, atletik ve çevik, oysa bu amcalar tam tembel ve kımıldamaya mecalleri yok.

Üçüncü belirti, yeminle ben ağaca sırtını sürterek kaşıyan adam gördüm, ama hiç maymun görmedim.

Dördüncüsü post olayı, öyle adamlar tanıyorum ki kışın çıplak gezse anlamazsın, hayvan kürkü giymiş sanırsın.

Ben trafikte, mağazada, yolda, pazarda kısacası topluluk içinde höykürerek çevresine saldıran çok adam gördüm, olsa olsa ayı ırkından bir mahlukat yapar bunu, maymunların sesi daha tizdir ve çok saldırgan değillerdir.

E ayıların iki, maymunların 4 ayak üzerinde durmaları var tabi bir de

Tezime katılmayan arkadaşları üstteki yaratığı bana izah etmeye davet ediyorum.

Eğer ayı ırkından gelmiyor olsaydık sanırım stadlarda insan gibi maç seyredebilir, eşlerimizi kızlarımızı rahatça sokağa gönderebilir, otobüse, taksiye, sinemaya, tiyatroya vs vs giderken içimizde ki korkuyu yaşamazdık.

Ünlü bir mağazalar zincirinin Kırıkkale şubesinde kızıma kıyafet almaya çalışıyoruz, çocuk soyunma kabinin de bir çocuk sadece kiloduyla oturuyor ve başka kabin yok, mecbur bekliyoruz.

Babası geldi az sonra elinde yeni bir kot pantolonla içeri girdi çocuk denedi olmadı üzerine, babası kotu aldı gitti, ama bu anlattıklarım şu ana kadar 8 - 10 dakika sürdü, bir iki dakika sonra başka bir pantolonla girdi içeri o da olmadı, çocuk kabinde baba bir beden büyüğünü almaya gitti! 15 dakika kadar sonra görevli gelerek bekleyenler olduğunu ve lütufen biraz acele etmesini söyledi, o arkadaşın bir beden büyüğü kardeşi de varmış, mağazayı höykürmeleriyle birbirine kattılar, görevli kıza "seni tavana asarım" gibi düz mantıkla anlayamayacağım bir tehdit ve ancak bir ayının edebileceği hakaretler ettiler. Kız ağlayana kadar da devam ettiler, maaşını biz veriyoz lannn!! kısmından sonra mağaza müdürü kızı uzaklaştırarak canını kurtardı.

O gün anladım ki Darwin yanılıyor, olsa olsa bu bir ayının işi olabilir.

Bir kaç gün sonra aynı yer, adam bekleme koltuğunda karısını bekliyor, karısı çocuğuna kıyafet seçmeye çalışıyor, ayı kardeş anlaşılan polis ki anlamamak için kör bir öküz olmak lazım, zira tabancası belinden ve de tişörtünden dışarı taşmış, bel yağlarıyla kemerinin arasında sıkışmış. ama ayı kardeş devamlı söyleniyor, belli ki eşine sinirleniyor, en sonunda ayağa kalktı, sinirle karısının yanına yürüdü ve "....... na kodumun garısı" diye hönkürüp karısına döş vurdu, evet yanlış okumadınız DÖŞ vurdu. Hayatımda ilk defa başka bir insana döş vuran insan! gördüm, bir defa döş vuran kangal görmüştüm, adam döş vurdu yaa.

Girdiğim şok ve dumur halen devam ediyor, rüyalarımda noel baba geyiğine döş vuruyor, küçük küçük adamlar beni kovalıyor, sebebi ayı kardeş, ben de resmen psikolojik bunalım yarattı adam.

Ama şükür kış geldi, 4 ay uyur ininde İnşallah. Darwin yaşasaydı da canım memleketimin ayılarını görseydi bütün teoriyi yırtıp yutar bilimi de bırakırdı, sanırım türkü barda sahneye çıkardı.

Aman millet, özellikle trafikte dikkat edin, ayuu çıkabilüüüüüü.

aykırı yazar

http://fasihdaire.blogspot.com/2010/10/ay-maymun-post-ve-darwin.html

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...