Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Dilek ağacı

Bugün yine seni gördüm…

Yanında arkadaşlarınla gidiyordun

Çok neşeliydin

Öyle güzel gülüyordun…

Yanından geçtim

Sessizce…

Tanımadın belki de tanıyamadın

Saçım sakalım birbirine karışmış

Elimde bir şarap şişesi

Dudağımda bir fakir sigara

Anladım ki gönlüm

Yokluğuna hala alışamamış

Yanından geçerken…

Seni o kadar özlediğimi

Ve hala deliler gibi sevdiğimi farka ettim

Ellerim titredi...

Kalbim sanki bir başka attı

Aynı seni gördüğüm ilk günkü gibi

Zaten bu dünyada beni hep sevdiklerim sattı.

Tıpkı sen…

Ve Senin gibi gibiler gibi.

Dinmese de kalbimde ki acı

Sen beni görsen de artık yabancı

Bitmez içimde ki ateş;

Kesseler de kafamı…

Ben zaten olmuşum

Senin yüzünden dilek ağacı…


Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..