Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Diyetim ölüm olsun

Özünde seni görmek parlak renkli ışığın
Bülbül; gülle tek beden, ben de senin aşığın
Gözlerimin nemini kurutan sarmaşığın
Dalında af isterim sileceksen ahını
Karanlıklara koyma pırıl pırıl mahını
Denizler durulacak, anîden gelsen bana
Söz diyorum, inan söz! Hesap sormam hiç sana
Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna


Zaman üstü bir ufuk, seninle dolu mâzim
Aşk denilen illete biraz da sihir lâzım
Vuslata ermek için bende varken bu azim
Felâha çağırmaktan yorulmaz ki dillerim
Kurşun attırma bana kirlenmesin ellerim
Düğünler kurulacak anîden gelsen bana
Söz diyorum, inan söz! Hesap sormam hiç sana
Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna


Gözlerini kaçırma, içinde kaybolayım
Yüzüm konsun yüzüne, tene kurban olayım
Gül kokulu terinde sonsuza dek kalayım
Dünya cennete döner güldüğün her anında
Deniz bir damla gibi engin sevgim yanında
Kollarım sarılacak, anîden gelsen bana
Söz diyorum, inan söz! Hesap sormam hiç sana
Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna


Aynı rüyayı görüp aynı zevkle uyansak
Yansak berzah âlemde kıyama kadar yansak
Alevler içindeyken ateşi cennet sansak
Bahar olur gökyüzü ateşe alışırsan
İki dünya için de sevmeye çalışırsan
Gülşene varılacak, anîden gelsen bana
Söz diyorum, inan söz! Hesap sormam hiç sana
Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna


İçtiğim zehirsin sen, cana panzehir de sen
Ölmeye doyamadım her gün zehrini versen
Rüzgârlara, kuşlara "Hemen gelirim" dersen
Dudaklarım, gülleri sensin diye öpecek
Okyanusların kalbi adın ile çarpacak
İnadın kırılacak aniden gelsen bana
Söz diyorum, inan söz! Hesap sormam hiç sana
Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna

Diyetim ölüm olsun, çoktan razıyım buna



2011
Müjgân Akyüz/MAJ
 

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..