Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Gözyaşım neşem, güneşim zehir

Gözyaşım neşem, güneşim zehir
 

gözyaşı


Öksürüğümle uyandırıyorum karanlığı
Yalnızlığımı onunla avutmalıyım


Düşümdeki kahramanların dillerinde ilahi
Üzerlerinde yeşil düğün elbisesi
Elimde, başı duvaklı kentin alyansı
İçinde "Gün ışıyana dek" yazısı
Bu kenttekiler nedense kısa süre tanıyor
Ben yüzlerini görmezden gelirken
Onlar, geceyi uzatmama kızıyor



Uyun(a)mayan siyahlar içinde
Yazıyorum beyaz düşlerimi
İzninizle, kentin güneşe mahkum yolcuları
Karanlık odama getirdim gözyaşı baharını
Islak gözler üstünde sefahatın zamanı


Yer çekimine karşı duran müjgânlar
Beni mest eden o en güzel anlar
Dilimde Şems, elimde Mevlana
Günüme gün ışımasın derim
Gözyaşı şarabını
Ruhumun elinden içerim


Eti benim, kemiği de benim düşler
Azığım mehtap olur, mehtabım şiir
Gözyaşım neşem olur
Güneşim zehir




Müjgân Akyüz/MAJ  

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..