Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Diziler mi? Kalsın

Diziler mi? Kalsın
 

dizi film


Akşam yemekten sonra işlerim bitince televizyon izlemek sevdiğim, zevk aldığım alışkanlığımdı. Ancak ne yazık ki her akşam yeni bir dizi koyup, yayın gününü durmadan değiştirip, ardından da iki bölüm sonra habersizce ortadan kaldırdıkları için, işkence halini aldı bu durum.

Tam güzel bir konu, bu diziyi izlemeliyim derken, bir bakıyorum ertesi hafta koydunsa gününde bul, hoop bir bakıyorsunuz cumadan pazara kaydırılmış. Neyse olabilir bir daha değişmez herhalde deyip kendimi pazar gününe konuşlandırıyorum ama o da ne? Bu sefer izlenme oranları düştüğünden tümden kaldırılmış.

-Bak arkadaşım sen bana bu diziyi hiç izletmedinki neyin ölçümünü yaptın da düşük bulup kaldırdın? diyeceğim ama, kimseyi karşımda muhatap bulamıyorum. Zaten iki kere oynamış , onu da ben ararken kaçırmışım , sorsalar konuyu bile tam anlatamayacağım .

Birkaç kez hevesle başladığım dizilerde bunu yaşayınca nasılsa artık izletmeyecekler diyerek hiçbirine başlamadım.Bıraktım onlar kendi kendilerine başlayıp başlayıp bitiyorlar.

Ben mi? Ben de televizyonu izlemiyorum artık.
Zaten bol bol okurdum artık iyice kitap kurdu oldum.
Oh o kadar da rahatım ki, size de tavsiye ederim naçizane...

 
Toplam blog
: 4
: 329
Kayıt tarihi
: 20.12.07
 
 

1963 doğumluyum, işletme mezunuyum. Okumayı ve yazmayı çok severim. Evliyim ve iki çocuğum var. Eli..