Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Spor
 

Doğa yürüyüşünün ayrıcalığı

Doğa yürüyüşünün ayrıcalığı
 

Kentte doğa yürüyüşü yapıyorum yeteri kadar. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyorum. Geçenlerde bunun iyice ayırdına vardım.

Yaklaşık bir saat tırmanış ve iniş yürüyüşü yaptım.

Öncelikle insan daha kolay terliyor ve toksinleri atabiliyor.

İkincisi kent içinde yürüyünce daha tembel davranıyorsun. Canın istemeyince dinlenecek bir yerler bulabiliyorsun. Dağda ise bu olanak yok, yürüyeceksin.

Üçüncüsü, daha çok kasın hareket ediyor. Taşa toprağa basa, basa tırmana, ine yürüyorsun çünkü.

En azından hafta sonu bir gün olsa bile iki saatlik bir yürüyüş yaptığınızda siz de farkı görebilirsiniz.

Düz yolda dedem de yürür!

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..