Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DOĞRU HERKES İÇİN DOĞRUDUR

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

Matematik

Yanlışları saf dışı eder

Doğrular üzerinde yürür

Matematik doğrular

Mutlak doğrulardır

Örneğin

Dünyanın her yerinde

2x2=4 eder

Matematik böyledir

Bu bizi

Ülke yönetiminin de

Doğrularla çatışmadan yapılması

Gerçeğine götürür

 

Bugün bakıyorum

Siyaset alanında

İktidarın doğru dediğini

Muhalefet yanlış diyor

Muhalefetin doğru dediğini

İktidar yanlış diyor

Esas yanlış budur

Doğru herkesçe doğrudur

Doğruda eğrilik büğrülük gösterilemez

 

Siyaset insanlarımızın yapacağı şey

Siyaseti matematikleştirmek

Doğruyu da

Yanlışı da

Matematikle açıklamaktır

 

Ünlü Bilim İnsanı Einstein

“Her doğru

Matematikle ifade edilen doğrudur”

Der

 

Bu bilimsel önermeyi

Bizim siyasetçilerimiz kullanacaklar

Matematiğe dayanacaklar

Doğruları onunla belirleyip

Siyasetimizi

“Dosdoğru siyaset” yapacaklar

 

Siyaset bilimseldir canlarım

Bilim de

Einstein’in dediğince

Matematikle ifade edilir

 

Einstein’e göre

Matematikle ifade edilmeyen bilim

Bilim değildir

 

Yani canlarım

Siyasetçilerimize diyorum ki

Siyaseti akıllı siyaset yapınız

Ve

Siyasetin gerçek amacının

“Halka rağmen halk için”

Olduğunu bilin

Buna göre adımlar atın

 

İlk atacağınız adım da

Birbirinize el uzatın

Güler yüzle selamlaşın

Doğru söylem

“Kimden gelirse gelsin kabulümdür”

Deyin

Ve onu kullanıma geçirin

 

Aynı halkı seviyorsunuz

Aynı halkı seven partiler

Birnbirlerine

En azından saygılı olmalıdırlar

Bırakın kavgayı gürültüyü

 

İktidar

Halk için tatlı rekabete girip

“Halka ben daha yaralı olurum”

Diyerek

Siyasi öngörüyü halka sunup

Ondan sonra kazanılmalı

 

Yani

“Ben

Daha çok doğrular üretiyorum

Ben

Daha çok yararlı olurum” diyerek

Halkın önüne çıkılmalı

 

Asla ve asla

“Düşman kardeşler görünümü”

Yaratılmamalı

 

Gelin canlar gelin

Matematik gerçeğinde

Siyasete atılalım

Öyle iktidarı kazanalım

Ve

Halkımızı mutluluğa erdirelim

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..