Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dogruya Gel Artık AKP

Evet
Evet
Evet sevgili AKP
Evet
Evet
Evet Sayın Cumhurbaşkanı
Yanlıştasınız
Doğruya gelmelisiniz
İç barışta
Dış barışta
İç ilişkilerde
Dış ilişkilerde
Ekonomik gelişme üretmede
Çok yanlış yapıyorsunuz
Bunca yıldır ülke yönetiyorsunuz
Bir kez olsun
Halkın tamamının
Aynı yere yumruk vurduğunu göstermediniz
Herkes
Herkes ama herkes
Benim eşeğim erkek havasında
Durum bu olunca
Ülke olarak geriye yol alıyoruz
Yazık
Yazık
Yazık hem de çok yazık
Bu çağda çözümsüzlük ha
Olacak şey değil doğrusu
Kardeşlerim
Bugünün yaşamının her alanını
Her ama er alanını bilim yönetiyor
Yönelin bilime
Yenin şu yenilmezleri be
Ülkeyi kaldırın şöyle ayağa
Kendi ayakları üzerinde dursun şu ülke
Bırakın
Şu emperyalizmin oyunlarına gelmeyi
Döndürün yüzünüzü ülkenin içine
El uzatın halkın tümüne
Halk yola gelsin şöyle
Birlik beraberlik kardeşlik gerçekleşsin
Her konuda
El birliği iş birliği güç birliği oluşsun
Ülke gerçek anlamda bilimsel yolla
Gelişmeye doğru yol alsın
Bu durum
Sizi üzmez daha da mutlu eder
Siz mutlu olmak istemiyor musunuz yoksa
Bu yanlışlarda direnirseniz sevgili kardeşlerim
Nereye giderseniz gidin utanarak yaşayacaksınız
Bu durum
Siz şimdi aldırmaz görünseniz de sizi çok üzecek
Bunu böyle bilin
Ben illa da diyorum ki
Bırakın şu onun bunun doğrusuna yönelmeyi
Tek adamlık saltanatına sadakat göstermeyi
Başlayın hemen
Doğruya doğru
Yanlışa yanlış diye seslenmeye
Ülkeyi bilimle yönetmesi için iktidarı
Uyarın sıkıştırın zorlayın baskı kurun
Halkı yanınızda görün
Görün bakın işler ne denli düzelecek
Toplumsal yaşam ne de güzelleşecek
Hem de gittikçe güzelleşerek
Benden bu kadar
Gerisi size kalıyor artık


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..