Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

doğumgünü sabahım...

Ben hala ellerimi bacak aramda saklıyorum uyurken, sanki sen varmışsın gibi...
Yorganım sırtımdaki göğsün gibi, inip kalkmıyor ama nefesin gibi...
Uyurken aldatamazsın kimseyi!!!
Öncesinde başka vücutlarda dolaşsada ellerin...
Bu yüzden her gece buluştuğumuz ilk yer iki kirpiğimin birleştiği çizgi.
Ya da pastamda tek kalmış mum üfleyipte söndüremediğim
Anlık ama her anımda...
Doğumgünümden bir başkasının uykusunun arasına
Saklı ama her yanımda...
Bak hala seni sevmenin bir yolunu buluyor kelimelerim!
Tenden geçip benden geçip...
ki sabah olunca her ten benden geçsede...
Seni buluyorlar hep içimde.
Ne kadar dağılmışsınki bedenimde,
Her parçan dokunanı bu kadar kanatıp beni hiç acıtmıyor.
Bu güzel doğumgünü sabahımda, tenlerden geçiyorum, uykularımı sana veriyorum!
Gözlerim kapanmıyor...

 
Toplam blog
: 27
: 776
Kayıt tarihi
: 19.05.08
 
 

Mart ayının 20'sinde doğmuşum... Ve gerçekten çok yağmur yağıyormuş hani hikaye başlangıçları gibi....