Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Döncem ben sana Süleyman?

Döncem ben sana Süleyman?
 

Ayrılıklar kavuşmalar için vardır adamım.

Sen ikizler burcuda değilsin, neden ikilimde kaldığını yengeç kafam bir türlü almıyor sevgilim.

Bak ''bugünden sonra'' diye bir karar aldım kendimle...

Sen de bil istedim.

Artık, zihnimi; o nerededir, ne yapıyordur, kiminledir gibisinden cevaplarını asla öğrenemiyeceğim hiç bir soruyla meşgul etmiyeceğimi bilmek hakkına sahipsin..

Bunun için de seninle ilgili olan hiç bir konunun da muhatabı olmıyacağım..

Anlıyor musun beni sevgilim?

Keşke, keşke, seni doya - doya, yaşasaydım da ''bıktım senden'' deseydim!

Dikkat et bak; ''de-sey-dim'' diyorum!

Şimdi; ben endişenlemiyim de kimler endişelensin Süleyman?

Olumsuz düşüncelere nasıl odaklanmıyım da kendimi koruyayım?

De bana canımın içi.

Hiç olmazsa kendi düşüncelerimin gölgesinde nasıl güneşleneceğimi söyle bana, a şerefsiz.

Daha nasıl net anlatayım kendimi sana?

Sülale boyu konularından da konuşmalarından da yaptığın ziyaretlerden de kulağıma gelen dedikodulardan da nefretin de nefreti olur muymuş onu öğrendim..

Bunları bana sen öğrettin.

Sen aferini çoktan hak ettin Süleyman..

Neyse ki bu sıralar gördüğüm rüyalar hep benden yana çıkıyor..

Seni unutmak ne güzel olurdu.

Hatta hiç hatırlamamak.

Ama bunlar işin kolayı..

Yoksa sen, Libya'ya para kazanmaya mı gittin a soysuz?

Neden dersen bildim bileli paranın gözünü oyan hedeflerin vardı..

Düşündüm de (burada beni düşündürten sensin) seni göremediğime göre, sensizliği bir daha gözden geçirmeliyim diyorum!

Ve

Burada istemesem de kesiyorum mektubumu.

Ama!

Döncem ben sana adamım.

Mireille Mathieu - La paloma adieu http://fizy.com/s/177j1l (Tıklasana Süleyman)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..