Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Dönüp dönüp mehtap diyorum

Dönüp dönüp mehtap diyorum
 

Denize giriyorum soğuk sulara

Altına dalıyorum, büyük kaya

Allahın selamını verdim balığa

Dönüp dönüp mehtap diyorum

Çölde geziyorum sıcak kum

Vakitlerden gece, arkadaşım ay

Yıldızlarda görüyorum seni

Dönüp dönüp mehtap diyorum

Ormanda geziyorum uzun ağaçlarda

Onlarla konuşup, dertleşiyorum arada

Ağacın gölgesi düşmüş, ay ışığında

Dönüp dönüp mehtap diyorum

Kendimde geziyorum karmaşık duygularda

Bağırıp kalkıyorum, sensiz uykularda

Kimsenin olmadığı sensiz odalarda

Dönüp dönüp mehtap diyorum

Seninle geziyorum tozlu yollarda

Seni kokluyorum kırmızı güllerde

Emin seninle gezdiği sadece düşlerde

Dönüp dönüp mehtap diyorum

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..