Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Dorn terapi

Sizlere bu ilk blog yazımda; yaşam kalitemi düşüren bel ve sırt ağrılarımdan kurtulmamı sağlayan dorn terapi uzmanı Çağla Yüksel hanımdan bahsetmek istiyorum. Kendisi yurtdışında eğitim almış ve Dorn Method Internatıonal tarafından eğitmenliği onaylanmış bir uzman. Hem ağrılarımdan kurtuldum hem de bu ağrıları tekrar yaşamamak için yapmam gerekenleri de öğrendim. Kendisiyle tanışmama aracı olan sayın İpek Darga'ya da çok müteşekkirim. 

Dorn terapinin, kalça, bacak, diz, ayak, omuz, kol, el, parmak ağrısı olan, migren, siyatik, kireçlenme, skolyoz benzeri rahatsızlıkları bulunan herkese uygulanabildiğini öğrendim. 

Sevgiyle kalın. 

 
Toplam blog
: 3
: 1047
Kayıt tarihi
: 02.03.11
 
 

İktisat Fakültesi mezunuyum. Meslek hayatım tekstil ile geçti. Şu an ilgilendiğim konular Kuantum Fi..