Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Dostluğumuz bir asırlık

Dostluğumuz bir asırlık
 

görsel netten


Bir yaz yağmuru değildi arkadaşlığımız,

Pamuk gibi, şeker gibiydi aramız,

Dostluğumuz sanki  bir asırlık,

Bizi mutlu eden, güven veren bir varlık.

      xxxx

Fırtınalarda sığınağım, limanım oldun,

Güzel olan her şeyi ben sende buldum,

Dikenli yollarımda gül bahçesiydi sözlerin,

Arkadaşım, sırdaşım, kardeşimsin sen benim.

           xxxx

Sakın solmasın gülen gözlerin,

Yarı yolda bırakma ne olur beni,

İhtiyacım var arkadaşlığına kardeşliğine


Seni çok seviyorum, canım arkadaşım benim.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..