Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Doymuyor hainler kana

Doymuyor hainler kana
 

görsel netten alıntı


Türkiye’m güzel memleketim,

Kanım, canım, uğurum, ruhum.

Suyunu içtim çeşmelerinden kana kana,

Tarlalarından ekmeğini yedim büyüdüm,

Nakış, nakış dokudum güzelliğini gönlüme,

Sevginle mest oldum hayat buldum,

Ecdadım can verdi, yolunda, gururlandım.

Şimdi hainler el attı güzel yurduma,

Doymuyor hainler şehitlerimin kanına,

Bölmek isterler vatanımı,

Yağma yok son damlasına kadar veririz,

Kanımızı canımızı,

Dalgalandırırız al bayrağımızı.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..