Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Sakallı İsmail

Sakallı İsmail
 

Emekli ve sakallıyım artık

Alışmalı dostlar yeni halime

Yıllardır traş olmaktan usanmış

Kravatlı takım elbiselerden bıkmış

Yılların özlemiydi bende

Sakallı olmak, spor giyinmek

Ne çok eleştirdiniz öyle

Yok Işidci, yok dilenci gibi

İsmail aynı İsmail halbuki

''Renkler ve zevkler tartışılmaz''

Hiç duymadınız mı

Hem nesi varmış sakallarımın

Durup dururken ağarmadı onlar

Her telinde bir tecrübe var

Bırakın siz benim sakallarımı

Yazdığım blogları okuyun

Milliyet Blog'da yayındalar

Yazdıklarımı eleştirin ki

Ben de sizden bir şeyler öğreneyim.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..