Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Dul kadın, yeniden evlenmesin...

Dul kadın, yeniden evlenmesin...
 

Ülkemin erkeklerine has bazı düşünceler vardır. Buna kendi eşim de dahil.

Ama lütfen bu yazdıklarım aramızda kalsın:)))

-Canımmm
-Efendim canımm
-Velev ki ben ölsem...
-Sus ! ağzından yele alsın,o ne biçim bir söz !
- Canım tamam da, sen hele beni bir dinle...
-Peki tamam
-Ben senden önce ölürsem...sen yeniden evlenmezsin herhalde...
-Amaann nerden de gelir aklına bu tip şeyler...
-Yok yok, sen cevap ver bakayım
- Ben ne bileyim ,herhalde evlenmem
-Bak evlenirsen. sana hakkımı helal etmem bilesin ! Bana söz ver...
-Canım Allah gecinden versin,tamam evlenmem ama...
-Aması da neymiş?
-Kendi kendime yaşayabilecek bir param olursa zaten evlenmem demek istemiştim.
-Hımmm
-Demek ki çok çalışmam lazım...

Geçenlerde böyle bir konuşma yaptık ve ben söz verdim, zaten öyle bir niyetim yoktu. Ama herkes için geçerli olmayabilir. Hayat tek başına her zaman devam edemeyebilir.

Bu konu nerden aklıma geldi derseniz...bir haberden tabii ki.

Haber aynen şöyle; Dul kadınlara çeyiz yardımı kalkmış !

Bir sendika lideri şöyle ifade etmiş:

"Biz öleceğiz. Hanımlar bir daha evlenecekler. Üstelik onlara bir de ödül gibi 'evlenme yardımı' yapılacak!... Olmaz böyle şey... Bence bu yardım tamamen kaldırılsın. Kocası ölen kadını, üste para vererek sevindirmenin ne anlamı var" demiş ve gözleriyle çevresindekilere bakmış.

Vay be ,erkeklerimiz bizi öylesine seviyorlar ki, öldükten sonra bile kıskanıyorlar...diye düşünebilir miyiz?

Canım ülkemde kadın hakları, kadına şiddet, evlenince aşk yok oluyor, erkelerin çoğu karısını aldatıyor gibi haberlerin gündemden düşmediğini bilerek ...buna nasıl inanırız?

Bu sadece erkeklerin kendi benciliğinden başka birşey değil bence. Bırakın siz ölürseniz, kadın zaten kendine yakışanı yapıyor...mecbur olursa da evlenir. Ne var bunda? Yani siz ölüp gittiniz diye kadınlarınız neden mutsuz olsun? Neden yalnız olsun? bir de çocukları da yoksa...

Hayat devam ediyor, bırakın seçimleri kendilerine ait olsun.

Bir erkek karısı öldüğünde, maşallah bazıları 6 ay bile beklemeden evleniyor. Kadınların suçu ne? Sadece kadın olmak...bari eskiden Hindistan'daki gibi, sizinle beraber gömülmesini isteyin de...tam olsun.





 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..