Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Dünya Kupası Notları:Bu adamı seviyorum

Dünya Kupası Notları:Bu adamı seviyorum
 

O bir efsane


İtalyan La Repubblica gazetesinin seçtiği Dünya Kupasının en antipatik 5 teknik direktörü arasında Maradona’nın ismini görünce şaşırmadım.Çünkü sıradışı her zaman sıradışıdır ve herkesi memnun edemezler.La Repubblica bu seçimi yaparken ne gibi kriterler uyguladı bilinmez ama basına davranış biçimlerini esas aldıkları satır aralarında gizli.

Maradona’nın idmanda bile puro içmesi mesela onaylanacak bir konu değil .Ancak bu onu düpedüz “antipatik adam” konumuna da düşürmez.

Futbolculuğunda televizyondan biliyorum.Keşke canlı izleyebilseydim.Ama İngiltere’ye attığı ünlü gol “tanrının eli” ve o maç asla unutulmaz.Bana göre o gol “tanrının eli” değil “tanrının İngilizlere tokadıydı”.

İyi futbolcu iyi teknik direktör olacak diye bir kural yok tabi ki.Ama Maradona ismi benim gibi birçok fubolsever için hâlâ bir efsane ve onun varlığı bir takım için en büyük motivasyon kaynağı.Oyuna 4 defans oyuncusu ile başlaması bile ne kadar cesur ve atak bir yapısı olduğunun işareti.Üstelik Nijerya gibi bir takıma karşı.

Dünya kupasında oynanan maçların birçoğu berabere bitmesi,pozisyon eksikliğinin getirdiği heyecan eksikliğine karşı Arjantin’in sürekli ileriye dönük oynaması ,kadrosunda Messi gibi oyuncuyu barındırması ile fark yaratıyor.

Sahaya adım attığında Nijerya taraftarı bile fotoğraflarını çekmek için yarışıyorsa fazla söze gerek yok.Varsın basın mensupları sevmesin.

Benim bu dünya kupasında iki favorim var;biri Arjantin diğeri Almanya.Fikstüre bakmadım,umarım bu iki takım daha erken karşılaşmaz ve final oynar.Harika bir final olacağından adım gibi eminim.

Not:Diğer antipatikler Raymond Domenech(Fransa),Joachim Löw(Almanya),Carlos Dunga(Brezilya),Fabio Capello(İngiltere).Dunga ve Löw’e de katılmadığımı belirtmeliyim.

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..