- Kategori
- Küresel Isınma
Dünyamızın çığlıklarına duyarsız kalmayalım.

Ben dünyayım!
Hani o hiç düşünmeden, insafsızca yok ettiğiniz ve size rağmen
4 milyar yıldan beridir üzerinde bulunan yaşam formlarına ev sahipliği yapmaya çabalayan DÜNYA
Ne zaman bana kulak vereceksiniz?
Tehlikede olan gerçekten sizin ve benim geleceğimdir.
Milyonlarca yıl yaşlı olan bedenim, siz ve evrendeki tüm varlıklara varlığınızı sürdürmeniz için ihtiyacınız olanı sunmakta devam ediyor.
Peki, siz ne yaptınız?
Sizler doğaya ve diğer yaşam formlarına saygı göstermediniz. Her şeyi yıkmak ve yok etmek hakkını kendinizde buldunuz. Teknolojinizi geliştirmek daha iyi yaşam şartlarına kavuşabilmek adına beni ve diğer varlıkları düşünmediniz. Güçlü ve zengin olmanın yolunu açgözlü ve hırslı olmakta aradınız.
Birbirinizin yaşamlarına bile saygı duymadınız. Anlaşmazlıklarınızı savaşlarla ve insanlarınızı öldürerek halletme yolunu seçtiniz. Kaç ülkede yokluk ve açlık var oysaki dünyada her şey bol ve gereksinimlerinizi karşılayacak şekilde yeterince vardı. Senelerce birbirinizle savaştınız durdunuz.
Çevrenizi kirletmeye, hayvanları öldürmeye ve ağaçları kesmeye yerlerine beton binalar yapmaya başladınız.
Kaç tane yaşam formu yeryüzünden yok oldu ve şu an kaç hayvan nesli tükenmek üzere...
O küçücük karıncalar, arılar, böcekler dahi dünyanın dengesine hizmet ederken siz düşünen insanlık onlar kadar dahi dengeyi korumak için çaba gösteremediniz.
İçinizden bazıları duyarlı olup sizlere mesajlar vermeye başladı ama nafile onları da duymamayı seçtiniz.
Peki, ben ne yapmalıyım?
Yaptıklarınızı affediyorum fakat kendimi ve sizler de dâhil tüm yeryüzündeki varlıkları korumak ve yaşam vermeye devam etmek, sizlerin bir şeyleri idrak edebilmeniz için dengelerimi tekrar kurmak zorundayım.
Bu ne sizin için ne de benim için kolay olmayacak. Yakında petrolümü, gazımı, kömürümü içime çekeceğim.
Havadaki oksijen değeri düşüyor olanla yetinmek zorundayız.
İklim değişikleri devam edecek, dış kabuğumu yenilemem gerekiyor. Maalesef doğal bir halde bulunan bedenim artık sizi destekleyemiyor. Bedenimin atomik yapısını yönlendirebilmek için elektriği alacağım alternatif enerjilere yönelmek zorunda kalacaksınız.
Sevgili insanlık, evrenin merkezi olmadığınızı anlayın. Üzerimdeki kaynakları sonunu düşünmeden beni ve kendinizi yok etmekte
Kullandınız. Şimdi hasta bir beden üzerinde konuksunuz. Eski sağlıklı halime dönebilmek ve tekrar dengelerime kavuşabilmek yeteneğine sahibim ve ancak bunu depremlerle, yangınlarla, sellerle, yanardağ patlamalarıyla, kasırgalarla sağlayabilirim.
Siz ve üzerimdeki tüm yaşam formlarına mümkün olduğunca daha az zarar vererek bu geçişi sağlamaya çalışırken bana yardım edin.