Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '10

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Durdurun Bu Katliamı!!

Durdurun Bu Katliamı!!
 

Bu köpek Pittbull değil !Bu boxer kırması sokak köpeği


Böylesine canavarca ve vicdansızca alınmış bir karar görmedim. Cinsi için öldürülen bir canlı. Hayvanların zerre kadar günahı yok. Bu kararları alanların nasıl bir vicdanı olduğunu tartışmak istiyorum. Canlı canlıdır. Sanki köpek olmak onların suçu imiş gibi. Irkı yüzünden ha insanı ha hayvanı öldürmüşsün farketmez. Bunun adına alenen soykırım derler. Bu dünyanın her yerinde insana da olsa hayvana da olsa suçtur.

Gazetelerden birinin okuyucu yorumlarına baktım, tüylerim ürperdi. Biz nasıl bu kadar duyarsız, insafsız, vicdansız nasıl bu kadar acımasız bir toplum olduk. Sokaklarda bulunan bütün köpekleri Pitbull bahanesiyle toplamaya başladılar. Zaten zor şartlar altında yaşam savaşı vermeye çalışan bu masum canların hiç bir günahı yokken hayvanları eziyet ederek toplayıp katledecekler.Evet masum canlar. Çünkü hiçbir hayvan saldırgan olarak eğitilmezse canlıya saldırmaz. Bu canlıları saldırgan olarak yetiştiren insanlara hesap sorulmalı. Ayrıca bana söyler misiniz bir köpeğin Pittbull olup olmadığına hangi bilirkişi karar verecek? Belediyelerde çalşan temizlik görevlileri mi? Kim? Yavruları olan sokak köpeklerini bile boyunlarından çeke çeke itlaf etmeye götürüyorlar bu nasıl bir birşeydir? Ey insanlık nerdesiniz? Yolda giderken durup duran kediye, köpeğe tekme taş atan çoluk çocuğu da toplayıp tecrit mi edelim? Bu mudur sizin uygarlık anlayışınız?

Lütfen bu katliama son verilsin.
Bir lokma ekmek, bir yudum su için can veren hayvanları rahat bırakın. Onların da tıpkı siz insanlar gibi yaşamaya hakları var. Lütfen biraz vicdan, insaf, insanlık (ki ben artık kaldığına da inanmıyorum) varsa lütfen onlara acıyın. Ama biliyorum ki her şeye, her söze rağmen bu katliam devam edecektir. Bu yüzden masum hayvanların günahı ve vebali Çevre ve Orman Bakanlığı ile bu olaya destek verenlere aittir. Onları Allaha havale ediyorum. Bir gün bu hayvanlarında ahları bir yerlerde hedefini bulacaktır.

 
Toplam blog
: 11
: 1278
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Istanbul'da dogdum, lise ve universiteyi yine Istanbul'da bitirdim. Gazetecilik, TV, Basin Yayin ..