Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '15

 
Kategori
Kitap
 

Düş batımı

Düş batımı
 

Düş-Batımı-kitap


Yazan Hanife Mert

“Emeğin, umudun, sabrın ve uzun mücadelenin sonunda”  Düş Batımı isimli Roman kitapçıların vitrinlerini süsledi. Milliyet Blog’dan arkadaşım olan HANİFE MERT bu romanı gayet sade ve akıcı bir üslupla yazmış.

Kitapta yazarın kendi yaşam öyküsünden kesitler de bulacaksınız. Çok akıcı bir üslupla yazılmış, bıkmadan usanmadan elinizden bırakamayacağınız bir roman. Kitabı aldım heyecanla sayfaları okumaya başladım okudukça heyecanlandım ve bırakmadan bitirdim.

Toplumun temel taşı olan ailede, boşanmalardan dolayı yaşanan sorunlar ve boşanmanın çocuklar ve gençler üzerindeki olumsuz etkileri anlatılmış. Erken yaştaki evliliklere ve sorunlarına, köy ve kent yaşamlarına dikkat çekilmiş.

Hanife Mert arkadaşımı bu güzel  romanı için kutluyorum başarılarının devamını diliyorum. Elden bırakılmayacak her erkek ve bayanın mutlaka okuması gereken bir kitap diyorum. Her ilde tüm kitapçılarda bulacağınız bir eser. Aşağıda romanın arkasında bulunan yazıyı aktarıyorum.

NAHİDE ÇELEBİ

Kaçsam diye düşündü! Çok uzaklara. Kimsenin tanımadığı bilmediği bulamayacağı uzak diyarlara gidip kaybolsam… Her şeyi geride bırakıp kendime yeni bir hayat kursam diye geçirdi içinden… İnsan bazen kaçmak ister. Kendinden kaçmak… Hatta kendinden kaçıp, gölgesinde gizlenmek ister… Yaşadıkları ona öyle ağır gelir ki, üzerine yüklenen yükün altında ezilir… Ne kadar uzağa kaçmak istese de, insanın kaçacağı yer de, gizleneceği yer de kendisi değil mi? Öyleyse kaçmak niye? Nereye giderse gitsin, ne kadar uzağa giderse gitsin, yanında götürür her şeyini... Sırt çantası gibi koskoca bir yaşanmışlığın yükünü taşır üzerinde. Uzağa gittikçe hafifliyor gibi zannetse de insan, bu bir yanılsamadır aslında. Yeni yerler, yeni yüzler, yeni yaşanmışlıklar soğuk bir damga gibi yapışan geçmişine dokunamazlar. Küçük bir gölgedir o an yaptıkları. Gölge bir süre kapatır üstünü. Fakat, gölge kaybolduğunda gerçeğin ağırlığı tüm çıplaklığıyla çöküverir omuzlarına. Onca çabanın karşılığı yorgunluktur sadece… 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..