Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Düştüm

 

düştüm gölgemle birlikte düştüm.
gözlerimdeki yaşları görmeyin
düştüm ve yerdeyim
kan ve iz yok
hiçbir şey yok
saklambaç oynayan çocuklar geldi aklıma
sonra sessizlik
oltanın ucundaki balık gibi
sudan çıktım
çırpınma yok
hiçbir şey yok
düştüm
kan ve iz yok
gölgemi sıyırdım bedenimden
siz hiç ağlayan bir palyaço gördünüz mü
yüzümdeki tüm boyalar aktı
elimdeki renkli balonlar gökyüzüne usulca uçtu
bir martı süzülüyordu başımda
sesi çığlık gibi kulaklarımda
paslı bir bıçak gibi ağzım
bakmayın bana öyle mahcup
sözün bittiği yerdeyim
 
Toplam blog
: 23
: 224
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

  14 şubat 1978 doğumlu olan yazarın 8 yayımlanmış kitabı 2 şiir albümü var. Kitapları ;  - Düş sok..