Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Düşünce tarlası

Herşey düşünce meydana geldi 

Sperm rahme düşünce döllendi 

Yumurta yere düşünce kırıldı 

Adam 4. kattan düşünce öldü 

Oysa düşüncenin düşmeye ihtiyacı yoktu 

Ama o da çok sıklıkla ağır aksak ilerlemekteydi: 

DÜşÜNCE,  

Düşünce üzgün 

Düşünce durgun 

Vurgun yemiş 

Düşünce 

Üşümüş 

Düşünce dargın 

Düşünce çöküntü 

Bomboş boşalmış 

Düşünce 

Yokolmuş 

Düşünce kırılmış 

Düşünce 

Ayağından kafasından 

Kanamak istermiş 

Düşünce 

Düşünceyi vurmuşlar 

Çok önce 

Ve hep beri 

Dünden bugüne 

Düşünce 

Düşe kalka 

Düşüp kalkıp 

Hep olmuş 

Düşünce 

......-.................................... 

Bir düşünce tarlasında yaşıyorum hükümsüz 

Ve yorumsuz 

Farkını anlamadım yorum farkının 

Ben gerçekten farklı olsun isterdim bir sürü şey 

Öncelikle düşünceden başlardım devrime 

Ama düşmek hep tehlikelidir 

Hele bir de aşk olarak gönle düşünce 

Düşünce... 

Kabul ediyorum 

Hayat anlattığımdan her zaman daha zor 

Samimi bir itiraf bu 

Ancak ne önemi var 

Yine yaşamaklı olduğumuz hayat aynen geçerli 

Zor düşünsek de 

Basit düşünsek de 

Hayat öyle ya da böyle yaşanılacak 

Düşünce tarlası 

benim hayatımın bütünü 

Ve bereketli bir tarla bu 

İçinde her türlü olumlu düşünce yetişiyor 

İyi düşünce 

Güzel düşünce 

Zeki düşünce 

Akıllı düşünce 

Ve düşününce 

Çok şanslıyım 

Meydandayım yıllardır 

Bir arena bu 

Sabahları işe gider gibi gidiyorum 

Her seferinde sağ kalmaya çalışıyorum 

bunun için 

çalışmak, çalışmak ve çalışmak gerekiyor 

yılmamak 

ve ışıldamak 

bizim ailede isimler güzeldir 

Anıl-Mert-Ünal-Işıl-Gülşan-Övgü-Ata-Yetkin 

anlamlıdır 

çünkü hepsi düşünce tarlalarından çıktı 

çok şanslı olduğumu biliyorum 

allah herkese benimki gibi bir öğrenim nasip etsin 

özellikle Yetkin'e 

Hayatıma hiç yoksa 20'ye yakın profesör girmiş 

bence acayip bir şans 

babam masterlı annem üniversite mezunu 

aydın bir insan olacağım 

anlıma yazılmış 

Yetkin de umarım benim gibi olur 

bu temennide bulunmamın sebebi ona karışmayacağım 

herşeye kendisi karar verecek 

benim hayatımda 

bir tek bu konuda zorlandım 

yani birey olabilmek için 

Türkiye'de 

savaşmadığım insan kalmadı 

halen bile çok zor 

düşünce tarlamıza sahip çıkıp 

onu kollayalım 

içini güzelliklerle 

Faydalıklarla 

sevgiyle 

dolduralım 

Birbirimizi en içten duygularla sevelim 

sevişelim 

Kendinize iyi bakın. 

 

 

By Eric Van Buyten 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..