Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '17

 
Kategori
Deneme
 

Düşüneyaz!

Düşüneyaz!
 

 

Daldandala nasıl atladığımı bilmiyorum, internette aklıma takılan bir şeyi araşırmak için başlıyor araştıdığım neyse bırakıp bir kenara, dağlardan, yollardan geçerken kaybolmuş buluyorum kendimi, yeni yazarlar, çizerler, şairler, şiirler, resimler arasında,

Eğitimci ve Görel sanatçı olarak tanıtılan, Sevdakar Çelik'i tanımaya çalışırken, kimleri kimleri tanıştırdı açtığı kapılarda çok mutlu oldum. Yöneldiğim her değerden kültürel nasibimi alarak ayrıldım. Üretim alanı sanat, üretimleri eşsiz ustalara ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Altan Erbulak çizimleri, anıları, Oğuz Aral, Yılmaz Güney, Yaşar Kemal, Aziz Nesin,Osman Yavuz İnal  daha niceleri Sevdakar beyin çizimleriyle ayrı hayat bulmuşlar emeğine sağlıklar olsun.

"Çizincelikle" diyorlardı çizerler, inceliklerimizi yaprağını düşüren ağaçlar gibi teker teker düşürdüğümüz günlerde çok naif geldi ve burdan esinle;

 

Yaz Dedim;

Yaz,

Yaz yaz,

Kış yaz,

Ayaz yaz,

Buz yaz,

Düşeyaz,

Düşeneyaz,

Yaz

 Yaz

Oku(yana)yaz,

Uyuyanayaz,

Uyanayaz,

Sakınayaz,

Sakinceyaz,

Eleyaz,

Güneyaz,

Geceyeyaz,

Bilenmeden

Yanmadan,

Yontulmadan,

Pişmeden,

Taşmadan,

Yaz MA!

Düşeyazan,

Düşüneyazan,

Güldüğünde,

Gördüğüne,

Sevdiğinde,

Sevdiğine

Olabildiğince,

Kendince,

Özünce

Yalansız,

Riyasız

 Yaz Yazabildiğince

Cemile  06 Eylül 2017 Çarşamba 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..