Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Düşüşüm

Düşüşüm

18.01.1984 başlangıcıdır
kör bir kuyuya düşüşümün
o gün bugündür düşüyorum

insanlar tanırım
düşerken karşılaştıklarım
onlar da düşüyorlar
hayatlarımız bir düşüşün
bir noktasında kesişen
doğrular.

bedenlerimiz değiyor
ruhlarımız yakın
kayıyorlar düşerken
yalnızdır düşüş
çoğu zaman yalnızım

bir çamura süründü
elbisem
bir çiviye takıldı
bir geçmiş zamandan beri
ayakkabım tekiş

üç tufan gördüm
iki deprem
bir ülke ve beş şehir
ler ki birinden epeyce düştüm

düşler de gördüm
gerçekler de
yağmurlar ve şimşekler
bir kar yağmadı
renginden mi dolayı?

denize bir kasırgayla açıldı gözlerim
rimbaud'un sarhoş gemi'siyim
düşmek var
ötesi hep karanlık
yaşarken hep düşmüş
gibiyim

düşerken hep
yokmuş gibiyim

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..