Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Duyarlılık budur!

Duyarlılık budur!
 

Geçen gün markete girerken bazı afişler gördüm. Celal Sönmez (Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı), Can Cumhur Bozacı (Bursaspor) ve Mustafa Bozbey'in (Bursa Nilüfer Belediyesi belediye başkanı) ayrı ayrı afişlerde "EĞİTİM İÇİN BEN DE KOŞUYORUM" dediklerini gördüm.

Altında eğitime destek için koşu olacağı belirtiliyordu. Stand noktaları ve bilgi için: www.bursaegitmekosuyor.com adresine giriniz yazıyordu. Açtım ve okudum.

Bu koşu için yeşil renkte, sol üst tarafında "Bursa Eğitime Koşuyor 2007" logosu olan t-shirtler bastırılmış. Bunları stand noktalarından 5 YTL'ye temin ediyormuşuz. Sonra oradan kazanılanlar ile köy okullarımızda düzenleme yapılıyormuş.

Koşu 9 Eylül günü sabah saat 10:00'da Fatih Sultan Mehmet Bulvarında'ymış. Mustafa Bozbey, Celal Sönmez ve Cumhur diyor ki: BURSA'YI SEVEN KOŞSUN!

Bursa'mızı bu duyarlılığından dolayı tebrik ediyorum. Yardım amaçlı böyle güzel etkinlikler hazırlıyorlar.

Düşünüyorum da, köylerimizde düzenlenecek okulların öğrencileri bunları duyduklarında ne yapmışlardır? Tahmin de edebiliyorum. Kesinlikle çok sevinmişlerdir ve Bursa'da yaşamaktan gurur duymuşlardır.

Haydi Bursalılar! BURSA İÇİN ELELE!

Blognot: Resimler www.bursaegitimekosuyor.com sitesinden alınmıştır. Fotoğraflar geçen seneki koşuya aittir.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..