Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Duyma(ma)lı

Duyma(ma)lı
 

Peri.


Aslı astarı yok aslına bakarsan bu gereksiz dünyaya asılmaların. Ve yine benim benden başka sığınabilecek bir or....ospu vicdanım yok İstanbul kadar alacalı. Üstüne üstelik çökmüş göz torbalarım varken savaşabilecek gücümde pek yok. Düşüncesiz düşüncelerim yüzünden geldi zaten başıma tüm aşklar. Şerefli dokunuşlar eşliğinde şerefsiz sevişmelerim oldu sayısız.

Bunları annem duymamalı...şşş...



Tan vaktini kararttım ben, kabuslarımda hep sularda yüzdüm denizkızı oldum beyaz atlısını arayan. Kuyruğumu sıkıştırdıklarında müzik dinledim ben. Hayır! Bağırmadım şüphesiz içtim alabildiğine, kahkaların ağladığı söz bitimini bekledim şafağı söktürürken tanrı. Boktan bir pazara dönüştü sohbetlerim. Rutin, monoton, aile faciası çıkan bir piknik gibi. Yada piknikte faciaya neden olan bir aaa-ile gibi. Sıkıcı olmadım ki ben. Spontan sevmeleri sevdim.



Bunları annem duymamalı...şşş...



Her gün nefretimi dirilttim sabaha karşı, ezan sesleri yağmalayıp tırmaladı kulaklarımı. Masal dinledim bende. Şiir içtim kana kana sabahtan yassıya farketmedim zamanı. Sen bilmezsin benim uğurlu sayım altıyüzaltmışaltı. Yatağıma uzandım, kırmızı battaniyem altında kirlettiler düşlerimi. Doğduğumdan beri sayamadım oysa ben düşüşlerimi. Kasıklarım kanla süslenirken aldırmadım hiç ruhumun gebe kalan öksüzlerini.



Bunları annem duymamalı...şşş...



Yuvarlak dünyayı kapsamış yuvarlak insanlar. Susuşlarımdan akan terlerim bile isyanda. Ellerim titrer yanımdakilerin poyrazında, fonda kalan şarkılar gibiyim. Bir gitar akoru kadar değerlenmedim. Nikotine olan bağlılığım söz konusu bile değilken, İsa'dan Musa'dan bahsetmek hangi akılda etken ? Aşeririm, sahip olamadığım onlarca buğday ten... Yüzüm düşmüş rüyamda yüzerken, karaya çıktığımda havlunun yüzü kirlenmiş haberim yokken. Boynumdan kokular yükselmeye başlamış erkekleri kaldıran yerlerinden. Sonunu bildiğim sevişmeler taksitle atılmış önüme. Havluyu belime sarıp gittim bende yürüye yürüye...



Bunları annem duymamalı...şşş...

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..