Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Düzce'deyiz

Düzce'deyiz
 

Salih Arıkan


Arkadaşlar kimse refakatçi olarak gelmiyor. Ben de zaten deneyim kazansın diye birini götürecektim. Neyse engelliler alanında ya da dernekçilikteki tecrübelerimi isteyenlere aktaracağım. Bununla ilgili belki bir yazı dizisi hazırlarım.

Toplantılar nedeniyle farklı İllere gidince imkanım olursa dernek ziyaretlerine zaman ayırıyorum. Burhaniye’de Türkiye sakatlar derneği yine Emette Türkiye sakatlar derneğini Diyarbakır’da Altı Nokta Körler derneğini ziyaret etmiştim en çok bende iz bırakan Diyarbakır’daki Altı nokta ziyareti. Dernekteki Mehmet Ağabey Başkan Mehmet Akif ve diğer arkadaşlarla çok doyurucu bir sohbet gerçekleşmişti. Düzce’de kimler var hangi dernekler var bilmiyorum. Ama dileyen arkadaşlarla çay içebilir ve görüş alışverişinde bulunabiliriz.

Hayatımda ilk defa Düzce’ye tek başıma gideceğim ve heyecanlıyım. Düzce'dende yenilenerek farklı bakış açıları edinerek dönmek istiyorum. Bana bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..