Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük de erkek modeli, kaza ve günlük

Eskiler de "ekmeğini taştan çıkarır", "taşı sıktımı suyunu çıkarır", "yürekli" veya "evin reisi" diye tanımlanırdı güçlü, sorumluluk sahibi, sevmesini bilen, koruyucu erkek modelleri, Babalarımız... Şimdilerde genellikle işi, parası, arabası, gittiği mekanlar belirliyor erkek adamı... Ama korkusuzluğun yerini korku, bilginin yerini para almış. Tedirgin, yarınını düşünemeyen, işini, arabasını, sosyal yaşamını kaybetme korkusu ile yaşayan bir erkek modeli oluşturulmuş günümüzde. Evini, sevdiklerini, dostlarını düşünemez olmuş doğal olarak. Yöneticilik, sorumluluk, bağlılık, sevgi güdüleri yitmiş, yerini varsa yoksa "para" almış. Maddi olarak bakar olmuş dünyaya... Herkese, her şeye bir "fiyat" biçer olmuş. Bıçkınlığı, duygusallığı, sert görünüşü ve merhametli kalbi yok olmuş birdenbire... Güçsüz, ne zaman ne yapacağını bilmeyen, becerilerini bile oluşturmayı becerememiş, başka becerilecek şeyler peşinde koşmaya alışmış erkekler sarmış etrafımızı. Evine, eşine, çocuklarına, akrabalarına, komşularına bağlılığı bile cebinde ki değersiz kağıt parçaları ile ölçülür olmuş neredeyse... Böyle olunca işini, arabasını, çevresini (bir de cep telefonunu) kaybeden erkek, kendini bir anda boşlukta buluyor ve sudan çıkmış balığa dönüyor.. O'nun için, yaşamın anlamı bir anda tükeniyor. Bütün "erk" i yokoluyor. Ne kendilerine, ne de başkalarına güvenleri kalmadı diye düşünüyorum.

Merhaba e-günlüğüm; İşte Kapitalist sistemin yaratmaya çalıştığı (başarıyor) güçsüz, ezik, bilgisiz, tutarsız erkek modeli. Erkek artık işini, kariyerini, sosyal hayatını (ne kadar sosyal hayat olduğu tartışılır), kendisini iyi hissettiren şeyleri (futbolu) düşünmekten başka bir şey düşünmez oldu. Nerden mi belli? İlişkilere baksana e-günlüğüm, bir tane sağlam ve doğru yürüyen ilişki kalmadı ortalarda. Işık hızını keşfedemediler ama hayatımızın akışı ışık hızını çoktan geçti bile... Erkekler kadınlaştı, Kadınlar erkekleşir gibi oldu... Bilmem ki ne demeli.

Genç olanlar, gençliklerinin acı verdiğini söylüyorlar. Çözüm basit acı veriyorsa, ameliyatla aldırsınlar.

Havalar ne kadar güzel gidiyor değil mi e-günlüğüm (konu değiştirme taktiği) Ilık güzel günler geçiriyoruz.
Dün gece de geç saatlere kadar oturdum bahçede. Bir ara Boss'u çıkardım ve küçük bir gezi yapıp döndük. Saat 21:00 gibi Linda'yı çıkardım (son çıkış saati) ve tekrar Boss ile baş başa bahçede oturduk. Sonra uykularım geldi (kalabalık geldiler) ve doğru yatağa... (buradan sonrası makaslı)

Değerli e-günlüğüm; sabah işe geldiğimde yine telefonun ekranında arandığımızı gördüm ve hemen demir kepenkleri çıkarıp işe koyuldum. Saat 13:30 a kadar hiç durmadan (yalan olmasın ara sıra durarak) çalıştım durdum. Akşam eve ekmek götürmem lazım. Fırın sahibi olmadığım için sürekli çalışıyorum. (ilerde fırın kuracağım) Öğle yemeğimi yine geç yedim. (bu aralar yemek düzenim perişan oldu.) Hatta bu gün çok yemişim, bir ağırlık çöktü üzerime. Sonra bir baktım cebim bozuk para dolmuş, onlar ağırlık yapıyormuş. Cebimi boşalttım ve hafifledim. Şimdi rahatım.

Şimdi rahatsızım. Yukarıda ki paragrafı yazdıktan sonra, bir servise (daha doğrusu tahsilata) gittim, park halinde arabama vurdular. Arka cam patladı ve küçük bir kaporta göçüğü var. Teyzenin biri geri vitese takıp gaza basıyor. Bende milimetrik yanaşmışım, aramızda bir ağaç dalı var. Teyze ağaca vurdu, ağaç benim arabaya. Kim trafik canavarı şimdi? Teyze mi, ben mi, ağaç mı? Üstelik teyze abonemin hanımı. "sağlık olsun" "geçmiş olsu" gibi şeyler geveledik ve yollarımıza gittik... Tahsilatı yapamadım. Ne kadar masrafa girdiğim yarın akşam belli olacak. Yine de sağlık olsun. Hiç önemli değil,

Nazar var e-günlüğüm, nazar! Gözler var üzerimde. İki gün önce eski arkadaşımın annesinin (müstakbel kayınvalidem di) hediye ettiği kupa elimde patladı, şimdi de bu olay. Kurşun mu döktürsem ne yapsam? Kıskanıyorlar beni, çekemiyorlar... (zayıf halat kullanıyorlar)
İşte bu yüzdendir e-günlüğüm bu gün geç kalman. Yemeğimi de çok geç yiyebildim. Linda'da bir saat gecikmeli çiş yaptı. Görüyorsun her şey zincirleme gidiyor. Bu sefer astra sedan ile servis yapmayacağım. Çok değer verdiğim arkadaşımı aradım, yarın sabah arabasını verecek ve benim araba da doğru servise gidecek...

Akşam anneme uğradım (aslında su götürdüm bu vesile ile gördüm) oldukça iyi idi. Sirkeli suyu içmeye başlamış. Arabama çarptıklarını söylemedim, sonra içine dert oluyor.

Değerli e-günlüğüm, gecikmeli olarak yaptıklarımız yüzünden bütün robotluğum bozuldu, metabolizmam allak bullak oldu. Yarın toparlarım herhalde. Şimdi seni oyalamadan yaşadığın yere göndereyim. Yarın gelişmelerle yazışmaya devam edeceğiz... Bir de "kadın modeli" gözlemlerini yazacağız. Hoşçakal

Biliyor musun: Dünya da insanlar en çok sabah yedi de uyanıyorlar mış...
Çirkin söz: "Evladın mı var derdin var"
Güzel söz: "İnsanlar arzularını kaybetmemelidir. Onlar, yaratıcılığın, sevginin ve uzun yaşamın güçlü uyarıcılarıdır... A. Bogomoletz

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..