Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ebedi Dostum

Şiir: Ebedi Dostum
 
Şiir Konusu: Gerçek Dostlar
 
                             Ebedi Dostum
Canım arkadaşımsın, gönül sırdaşımsın benim.
Acılarımı paylaştığım, sevinçlerimi bölüştüğümsün benim.
Neşeli günüm, gülen yüzüm, eğlenceli hayatım.
Hayat yolunda yolun yoluma denk gelir, güneşten ışık saçar, huzur verir.
Bana, iyilikle dolu kalbin ve samimiyetin mutluluk verir.
 
Açık yürekli can kardeşim, sevgili arkadaşım!
Senin bütün varlığınla etinle, kemiğinle, canınla, ruhunla,
benim her daim yanımda olmanın büyük anlamı bil ki, 
maldan, mülkten, paradan daha değerli.
 
O vakit! en mühim şey nedir, ikimizin arasında? 
Hiç kuşku yok ki, 
benim sana ve senin bana olan iyi dostluğumuzdur.
Bu dünyada yaşayan en büyük zenginliğim sensin.
 
Sen benim gerçek arkadaşımsın, dostumsun.
Bazı insanlar gibi çıkar peşinde koşan biri değil!
Yerinde, zamanında, yanımda olarak, 
hakkıyla doğru bir dost, iyi kişiye bir ömür dost.
Hayat sürdükçe bana güven veren, fayda sağlayan vefalı dost.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..