Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '17

 
Kategori
Kitap
 

Edebiyatımı Geri İstiyorum, Demirtaş Ceyhun

Edebiyatımı Geri İstiyorum, Demirtaş Ceyhun
 

Postmodernizm neyin nesi?


Sayfaları çeviriyorum, tarih sayfalarını, insanlık tarihine uzanıyorum, bize dönüyorum; okudukça sorularım artıyor; cevaplar kimlerde, nerelerde?

Modern kavramı nerede duruyor? Akıl, ya bizim akıl nerelerde?

Postmodern edebiyat dine mi gülümsüyor, geleceği boşlayıp geçmişe mi sarılıyor?

Aydınlarımız hangi dilde düşünüyor?

Devletlerin gelir kaynakları....Arada kaynayanlar....Arada kaynatanlar...

Kültür, kütür kütür yenen bir şey midir?

İnsanın bireyleşmesi SORUN mudur?

Doğaya egemen oldun, insana da mı egemen oluyorsun?

Modernizmi tut cebinde, kültürü, laikliği ve diyalektik aklı; yoksa, yok mu sayarlar?

Özgürlük bu mevzunun neresinde, eşitlik, adalet, bağımsızlık, insan hakları?...

Atom bombası atıldı, iş bitti mi?

Hesaplaşmak şart, hesaplaşamadıkça....

1. Not: Giden geri gelir mi, hele konu edebiyatsa?

2. Not:

Kavramları kavramak

o kavgadan

tırnak içinde

zaferle çıkmak

kazanmak mıdır

yoksa

yitmek mi

kimince gitmek?

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..