Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Ee daha daha...

Ee daha daha...
 

sevgi çiçeklerimle ben geldim...


Nerede kalmıştık?

Ben mi? Şuan iyiyim. Tüm yorgunluklarımı geride bırakıp yeniden sizlerle olmak çok güzel. Sizleri okumanın ve sizlerle yazdıklarımı paylaşmanın bana büyük keyif verdiğini yinelemek istiyorum.

Cümleleri kurmakta zorlanıyorum sanki ilk kez klavyenin başına oturuyorum gibi... kaç cümle yazdım sildim arada mola veriyorum. Öyle heyecanlıyım ki cümlelerim karışıyor birbirine o yüzden fazla ayrıntıya girmeden sizlerle olmanın keyfini yaşamak istiyorum yeniden. Havaların ısındığı şu günlerde herkes tatil moduna girmiştir belkide...umarım keyiflerinizde yerindedir.

Yoğun günlerden sonra burda tekrar sizlerleyim...Milliyet Bloğun tıryakilik kısmını hiç düşünmemiştim...tebessümle tıryakin olmuşum Miiliyet blog diyebiliyorum... Biraz sağlık, biraz da özel sebeblerden dolayı bir ay'a yakın zamandır aranızda yoktum.Neler mi yaptım ?şimdi harika olduğum kesin, çok çok iyiyim.sizlerle paylaşacağım çok şey var . Yavaş yavaş tabii ki.sizleri çok özlediğimi söylemeden geçemeceğim.

Özellikle yekruseha(yıldızım), beenmaya(özlemim), başak_33, Şükriye kayhan'a teşekkürler. Beni merak edip mesajlarıyla bana ulaşmaya çalıştılar...uzaklarda dahi olsa insanın bir merak edeni, bir saniyede olsa düşüneni olmasi harika bir duygu...bende burdan uzaklardaki sıcacık yüreklerime kucak dolusu sevgi çiçeklerimi gönderiyorum...
Ben geldim buradayım güzel paylaşımlar diliyorum.

Azaldık azar azar, kırıla kırıla.Ellerden değil dostlardan, kardeştenalarak yaraları azaldık.Olmadık anlarda yakaladı ayazlar bizi, zamansız yakalandı çiçeklerimiz.Her zaman değilde bazen, ama bazenin en orta yerinde bile diyemeden kalakaldık.

Azaldık azar azar, kırıla döküle.kalanlarsa...





 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..