Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eeee… Biliyorduk ki zaten…

Eeee… Biliyorduk ki zaten…
 

Biz biliyorduk, yani, onlar yeni mi anladı, bizi biraz fazla saf mı sandılar, her ne iseyse…

Oğlum ile birlikte yaşadığımız evin, hem anne, hem de direk görevim nedeniyle, tüm alış-verişlerini ben yaparım, yıllardır…

İşin aslı, çok iyi düzeylerde çalıştığım, çok yorulup ama maddi manevi karşılığını aldığım zamanlarda, evin yakındaki büyük ve pahalılığıyla ünlü markete gider, fiyat etiketlerine bile bakmadan alış-veriş yapardım, gerekli, gereksiz…

Sonraları, gelir düzeyim düştükçe, elbette ki, dikkatim etiketlere yöneldi…

Yaşam işte, insanız, öğreniyoruz bir şekilde…

Son aylarda ise, çok dikkatli harcama yapma durumunda kaldım, umarım daha fazla da sınanmam, doğal olarak da, birkaç gibi sürede, fiyatların nerelerden nerelere taşındığına bizzat şahitlik yaptım!...

Enflasyon yok dendiğinde, o nedenledir ki gözlerim hep yuvalarından fırladı!...

Her şeye zam geliyor, ama enflasyon yok!...

Hani, ekonomist değilim, tamam da, fakültede iyi kötü ekonomi dersi gördük, hoş annem gördü mü ki de,

ayol, o da farkında…

Hadi, annem, gün görmüş kadındır, okumasa da ekonomiyi, babasının milletvekili arkadaşlarından falan, vardır elbet öğrendikleri de…

Yan apartmanın kapıcısının karısı, oğlumun arkadaşları, ki henüz 16-19 yaş arasındalar, neredeyse Maia bile öğrendi, mama kalitesi düşüyor git gide…

“Kral çıplak” diyen olmadığından mıdır bu haller diye de kaygıya düşer oldum, aşk meşk yazıları yazana kadar, bunları da yazardık yani, hani, cahilliğime verin, vallaha da bilmediklerini hiç düşünmedim…

Yalnızca, kandırılıyoruz zannettim… Ya da, anlamıyorum ya ekonomiden tam anlamıyla, anlayanlar bir ortalama almıştır mutlaka diye düşünmüştüm…

Yoksa, bu son noktaya ben, biz, bizler, zaten çok öncelerden gelmiştik!...

Bilseydik, IMF’ye vallaha biz de bildirirdik!...

Olmaz mıydı arkadaşlar, ekmek bilmem kaç kuruş, et bilmem kaç Ytl, elma bile yiyemedik doğru dürüst bu sene…

Kıtlıktan mı, yok canım, elma elma olalı bu memlekette, böyle cazip hiç olmadı…

Reytingi mi yükseldi? Ihhh… Yükselen fiyatı!...

Eeee… Biz biliyorduk da, sevgili sayın T.C. Yöneticileri, yeni mi öğrendi?

Yoksa…

Yok… Yok… O kadar saf durmuyoruzdur herhalde, biliyoruz yani sonuçta “Kral çıplak”!

Söylemediysek bangır bangır, Atatürk’ün bize bıraktığı edepten sayın…

Gülgün Karaoğlu

Nisan,04/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..