Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '12

 
Kategori
Kültürler
 

Efsane kültürü!

Son günlerde bir yazım internette çok tıklanıyor!

http://blog.milliyet.com.tr/dorduncu-murad-in-gurzu-/Blog/?BlogNo=233911

Hele, geçen gece “yönetim paneli”me baktığımda afalladım!  O gün tam altmış kez okunmuştu!

Bu yazıyı yazmaktaki amacım tarihten günümüze gelen yalan ve abartıları teşhir etmekti!

Hoşumuza gitse de yalan yalandır!

Mevlana bir hikâyesinde, kuşa “ Aklına, mantığına uymayan şeylere inanmayacaksın!” diye söyletir! Ben bundan hareket etmiştim.

Peki, bu yazıyı bu nebze okutturan şey neydi?

İnsanımız tarihine hangi gözle bakıyor?

Muhteşem Yüzyıl dizisine yapılan eleştirilerde bunun ipuçları var aslında!

Uzatmayayım!

Efsane kültürü insanımızı esir almış diyebilirim sadece!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..