Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '18

 
Kategori
Deneme
 

Eğer Bir Askeri Sevdiysen

Eğer bir askeri sevdiysen kahverengiyi de seveceksin. Hiçbir zaman doğanın uyanmamasını umursamadan, Her yerin hep aynı görünmesinden rahatsız olmadan yaşayacaksın. Uçurumlu yollarda belki de sadece mavi ile buluştuğu noktada Akdeniz'de gördüğünü hatırlayıp gerçekleri fark ettiğinde uzakların verdiği hasreti ta derinlikliklerinde hissedeceksin.

Memlekette hiçbir zaman oturamayacağını bildiğin halde adetten bir ev alacak; ama bir ömrünü sana ait olmayan taş karolu evlerde eskiden de eski kapı ve duvarları olan lojmanlarda senelerce görevini icra ederek harcayacaksın. Bu da yetmezmiş gibi insanların birbiriyle ve seninle verdiği gereksiz savaşlarla uğraşacaksın.

Bazıları hayata sahil kenarındaki huzurlu ortamın her zerresinden yararlanmak için, bazıları ise bu ortamı sağlamaya gelirler. Biz ise bu ortamı sağlamak için burdayız işte. Her daim nöbette. Aslında iki kişi iken; yolların, dağların kasvetli görüntüsünün, yollarda giderken yaşadığın can korkusunun, eşinin gece hangi dağda olduğunun pekte bir önemi yoktu. Sevdiğim bir eşim, mutlu olduğum bir işim ve yazılmış bir yazım vardı sadece. Sonuçta eşimin seçtiği meslek belliydi. Ailemize önce oğlum sonra kızım katıldığında zorluklar görünür olduğunda önceden önemsemediklerimin aslında bayağı ağır olduğunu fark ettim. Çocuklarımız kıyıda köşede kalmış okullarda okurken izne gittiğimizde akrabalarımızın çocuklarının başarılarını anlatırken labaratuvarlarda yaptıkları etkinliklerden, dil öğrendiğinden, tekvando ve yüzmeye gittiğinden bahsedereken minicik yürekli oğluma baktığımda gizlediği heyecanı ile varolan "keşke"leri duymazdan gelirsin. Bebeğim henüz minicikken ateşini düşüremediğim için ambulansla en yakın il merkezinde aldığımda soluğu, aslında ailecek bu yolda olduğumuzu anladım. Hala büyüyor ve öğreniyorum işte. Böylelikle kendimi ikna edebilme ve sabırlı olabilme sanatına henüz erişebildiğimi fark ettim.

35 yaşımda yine de asker ve ailesi olmaktan dolayı mutluyum. İnsanlar her görevde bulunabilr. Her işi yapabilir ama ömrünü vatanına adamak er kişinin işidir. Ben de er kişinin er eşi olmayı bundan 14 sene önce seçtim işte. Devletin bekası için yaptığımız bu görevin kutsallığından eminiz. Allah'ım devletimize, milletimize zeval verme inşallah.

 

 
Toplam blog
: 4
: 135
Kayıt tarihi
: 03.01.18
 
 

2005 de öğretmenlik yapmaya başladım.bircok okulda görev yaptım. Üniversiteden beri ilgi duyduğum..