Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Eh be Sofi

Eh be Sofi
 

Ele avuca sığmam ben
arsızlığım aşka düşkünlüğümden
entaresi sığrımış
kadını düşlediğimden

Vergisi varsa yaz be katibim
eninde sonunda prangayla zincirlenirim
dilin kemiği yok ya
ben yine bende olanı söylerim

Gece gündüz bilmem ben
şarhoşluğum sohbete düşkünlüğümden
kadehini kaldırmış
kadına eşlik etmemden

Günahı varsa yaz be sofi'ciğim
beni toprağa zaten sen götüreceksin
hayatın garantisi yok ya
suyunuda, sütünüde içeceğim


Öyle şaşkın bakma sofi
kadındır adam dediğinin cehennemi
yangınsada yanmasını bilmeli
izmaritini söndürdüğüm bu şehri
kimler terketmedi ki...

Sandalın ipini çöz şimdi sofi
karaya bağlama bu gece bizi
bak gecede deniz kızlarının sesi
peynir olsun rakımızın mezesi
sabahında uyandığımda beni
kimler terketmedi ki...

Şimdi
ele avuca sığmam ben
arsızlığım aşka düşkünlüğümden
yalnız yatmayı sevmediğimden

Vergisi varsa yaz katibim
ben çok esarette mühürlendim
günahi varsa hesapla sofi'ciğim
zaten, eninde, sonunda
beni toprağa sen gömüceksin...

Şimdi
karaya bağlama bizi
kadındır adam dediğinin cehennemi
yangınsada
yanmasını bilmeli...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..