Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ek Gelir Fikirleri

Ek Gelir Fikirleri
 

Bir önceki yazımda sizlere haftada kumbaranıza atacağınız küçük miktarda paralarla yıl sonunda yine küçük bir birikim yapılabileceğini paylaşmıştm.

Giderleriniz çok fazla, geliriniz bu gidere anca denk geliyor hatta bazen aşıyorken birikim nasıl yapılabilir ki diye düşünebilirsniz. Ben de sizinle birkaç ek gelir fikri paylaşmak istiyorum. Hobilerinizi ek gelire çevirebilirsiniz. Arkadaşlarınıza doğum günlerinde, özel günlerde kendi geri dönüşüm çalışmlarınızı, kendi elemeği ürünlerinizi hediye edebilirsiniz.

Ben bu yolu denemiştim ve İnanın şimdi her ay mutlaka birkaç kişi  sipariş veriyor, hatta son aylarda sürekli yeni çalışmaları hazırda bulunduruyorum, hemen almak isteyen de olabiliyor, hasta ziyareti, bebek ziyareti, doğum günü vs. ve ben bundan çok  çok mutlu oluyorum. Çünkü beğenmek de beğenilmek de gerçekten çok güzel…

1 – Amigurumi oyuncak yapabilirsiniz.
2 – Ahşap boyama yapabilirsiz.
3 – Blog yazarlığı yapabilirsiniz.
4 – Fotoğraf çekebilirsiniz.
5 –Kokulu sabun, kokulu taş yapabilirsiniz.
6 – Evcil hayvan bakabiliesniz.
7 – Yaşlı biriyle vakit geçirebilirsiniz.
8 – Evde yaptığınız kek, pasta, poğaça, börek  ile para kazanabilirsiniz.

Burada önemli olan yaptığınız şeyi severek, sonunda mutlu olarak, hatta gülümseyerek yapın lütfen. Bu projeyi uygulayabildiğiniz için, birşeyler üretebildiğiniz için şükredin. Teşekkür herşeyin daha da güzel olmasına yardımcı olacaktır.

 

 
Toplam blog
: 11
: 138
Kayıt tarihi
: 27.07.15
 
 

Kişisel gelişime ilgi duyan, bu konuda sadece kendi kazanımlarını paylaşan biridir :)  ..