Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

19 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ekmek gibi su gibi özlüyorum seni

Ekmek  gibi su gibi özlüyorum seni
 

Bekliyorum seni çölde suyu bekler gibi..


Nezaman ruhumda bir darlık hissetsem içimden yazmak geliyor.

Aslında içimeki darlığın nedeni belli...

Sensizlik, özlem ve hasret.

Demiştim ya daha öncede sana ''Hayatımda en çok seviğim kişi, hayatımdaki en az kişi'' diye hatırlarsın...

Asıl nedeni bu ruhumdaki darlığın.. Yokluğun .... yokluğun.... sensizliğim... canım deyip sana hayatımı seninle geçirememek...

Hep özlem ile hatırlamak seni...Çok ağır sensizlik... Gün geçtikçede ağırlaşıyor...

Nasıl taşıyacak bu beden? sensizliğin bana verdiği ızdırabı bilmiyorum..

Biliyorum aslında ama seni sevdiğimi ve senden vazgeçemeyeceğimi biliyorum..

Sana ruyalarımda kavuşuyorum...

Her nezaman gözlerimi kapasam aklıma sen geliyorsun..

Yada nezaman seni görmek istesem gözlerimi kapıyorum ve ozaman bana gülümsüyorsun.. Rahatladğımı hissediyorum işte ozaman..

Şimdi ben seni çok özledim..

Açın ekmeğe olan hasreti gibi,

Serap gören susuzun suya hasreti gibi seni özledim...

Kapayınca gözlerim heryer sen oluyor..Herkes sen oluyor..Uzatsam kollarımı sankı sana ulaşacağım.

Sen....sen...

Canım seni çok seviyor ve çok özlüyorum.. Birtanem..

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..