Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

EKONOMİK SAVAŞTA İSEK

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

İktidarımız

Ekonomik savaş ilan ettik

Ekonomiyi  

Ekonomiyi yiyip bitiren sorunlarla

Savaşarak

Bu beladan kurtaracağız diyor

 

Buna

Ben de katılıyorum

Ekonomik sorunları

Savaşarak yok etmeyi kabul ediyorum

 

Burada

Bir görüşümü belirtiyorum

Ülkesel savaşlar

Ülke halkının

Tamamının katılımıyla yapılırsa

Kazanılır

 

Halkın her biri

Bu savaşa çağırılacak

Halk

Bu çağrıya evet diyecek

Düşünsel olarak

Söylemsel olarak

Davranışsal olarak

Bu savaşa katkı yapacak

 

Ben bugüne bakıyorum

İktidarımız

Halkın tamamını bu savaşa katamıyor

Katamayınca

Savaş başarısız oluyor

 

İktidar

Bu durumun farkına varmalı

Önce

Halkla derin iletişime girişmeli

Halkın

Bu savaşa katılmasını

Halktan istemeli

 

Ben

Şunu söylüyorum

Sorunlar

Sorunun tüm ilgilileriyle birlikte

Çözülür

 

İktidarımız buna evet demeli

Ve

Buna girişmeli ilkönce

Halkla bütünleşmeli

Halkın görüş ve düşüncelerini almalı

Yani

Ortak paradigmayı yakalamalı

Sonra da

Halkla birlikte çözüme girişmeli

Ve

Sorunu çözüp atmalı

 

Yani

Ekonomik savaşı kazanmalı

Ülkeyi

Sağlıklı

Sağlam temelli

Üreten ekonomiye taşımalı

Bu böyle

 

Sen

Tek başına ne yaparsan yap

Başarılı olamazsın

Çünkü

Bir kısım

Senin yanında yer alacak

Diğer kısım

Senden uzakta olacak

 

Ne der bir atasözümüz

“Çatal kazık toprağa batmaz”

İşte böyle

İkilik değil birliktir

Ülkeleri sorunsuz yaşatan

Ve

Geleceğe güçlü hazırlayan

 

Ben bilirimle

Zorluklar aşılmaz

Biz bilirizle

Aşılmadık sorun olmaz

 

Sağlıklı günler sizinle olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..