Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '21

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Ekonominin temeli üretimdir

Ülkemizde Tarım  , Sanayi ve Hizmet sektörlerinde üretim ve hizmetlerden  elde edillen katma değerlerin toplamının artması temin edildikçe ve süreklilik kazandıkça Ekonomimizde  meydana gelen tüm krizler sona erecektir. Yani üretim artışıları, tüm ekonomik sorunları çözecektir

Üretim sektörlerinde - ki hizmet sektöründeki faaliyetleri de ben üretim olarak değerlendiriyorum - toplam üretimin  artması durumunda,

- Gayri safi yurtiçi hasıla artacağından Devletin aldığı toplam vergi  ve 

- Artan İhracat  ve turizm faaliyetleri sonucunda döviz girdileri artacak,

- Tarımsal  ve sınai üretimdeki artışlar sonucunda toplam arz toplam talebi fazlasıyla karşılayacağından  enflasyon düşecek,

- Döviz sıkıntısı - ihracat ve turizm sayesinde bertaraf edildiğinde - sıcak para girişinin etkisi ortadan kalkacağından, faizler de düşecek,

- Sanayi sektörü faizlerin düşmesi sonucu yatırımlarını arttıracak ve bu sayede işsizlik problemi de çözümlenecektir 

Tabii ki ekonomideki tüm dengeler yerine oturacak ve açıklar kapanacaktır.

Sonuç olarak toplam üretimin artması ile  tüm ekonomik sorunlar sona erecektir.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..