Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '19

 
Kategori
Eğitim
 

EKPSS Kursları Başlıyor

Bu gün Halk Eğitim Merkezine gittim. Çok doğrularını öğrendik. EKPSS kursları her zaman açılabilinir. Talep esastır.

Birinci kurs başladı. İzmir Büyükşehir belediyesi organize etti. Karabağlar halk eğitim merkezide yakın zamanda EKPSS kursu başlatacak. Atatürk İl Halk Kütüphanesi görmeyenler bölümünde haftaya EKPSS kursu başlayacak. Burada sadece görmeyenler eğitim alacak. Bizim kursumuzun başvurusu alındı. En yakın zamanda bizde de ya dernek merkezi yâda Halk Eğitimin uygun gördüğü bir kurumda kurs açılacak. Hafta sonu kursumuz 12 Ekimde başlayacak. Öğrencilerimiz derslerinden geri kalmasın diye bu Cumartesi görmeyenlere yönelik Lise düzeyindeki kursumuz başlayacak. Burada gönüllü öğretmenler olacak. İlerleyen haftalarda Halk Eğitim öğretmen desteği verebilir. Diğer kursumuza her engel gurubundan arkadaşlar katılabilir.

Kurs merkezi olsun. Hocalarımızla yaptığım görüşmede derneğimizin 7 Gün boyunca kurs merkezi haline gelmesini istediğimi belirttim. Onlarda yeri gelip görecek. İnşallah kurslar derneğimizde olacak. Halk eğitimle görüşmelerimiz bu dönemde hızlanacak. EKPSS ve farklı kurslarla derneğimizi yedi gün eğitim merkezi haline getirmeye çalışacağız. Faydalı bir görüşme oldu. Yanlış bilinenlerinde doğrularını öğrendik. Başvuru Halinde Kurs açılabilir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..