Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Ekpss Kursları Beyazay İzmir

Ekpss Kursları Beyazay İzmir
 

kurs resmimiz


Değerli arkadaşlar 2012 öncesi her kurum ayrı engellilerle ilgili sınav açıyordu. Karstaki sınava Edirne’den Edirne'deki sınava da Kars'tan arkadaşlar geliyor. Zaman emek ve kaynak israfı oluyordu.

2012'den itibaren Engelliler Merkezi Sınav sistemiyle alınmaya başladı. Önce ÖMSS daha sonra EKPSS sınavları öncesi derneğimiz ve şubeleri hazırlık kursları düzenledi. Biz İzmir olarak kursları her dönem açtık. Bu sınava hazırlık kurslarını Halk Eğitim Merkezleriyle birlikte açtık. Her engel gurubuna yönelik sınıflar açıldı. Bu kurslarda eğitim verenlerle ilgili bir eğiticilerin eğitimi verilmedi. Kurslar sınav tarihlerine yakın açıldığı için konular ister istemez yeterince işlenemedi. İşitme engelliler kurslardan yeterince faydalanamadı.

Biz ne istiyoruz. Öncelikle bu kurslarla ilgili bir toplantı yapılması, Kursların daha erken zamanda açılması. Kurs müfredatının tekrar gözden geçirilmesi. Kurs eğiticilerinin engellilerle ilgili bir eğitimden geçirilmesi gerekiyor. Kurslar mutlaka erişilebilir bir mekânda olmalı ve Milli eğitim dışında başka bir kurumda açılmamalı. Halk eğitim merkezi kurslarla ilgili yeni düzenlemeler yapmayacaksa bu kurslar özel Rehabilitasyon merkezleri ve Üniversiteler tarafından yapılmalı.

Dün Halk Eğitimle ilgilenen bir arkadaşla görüştüm YGS ve LYS kurslarına engelli öğrencilerde katılıyor mu yâ da engelliler için YGS LYS kursları düzenleniyor mu dedim. engelliler için ayrı bir  kurs düzenleniyor mu bu sene engelli arkadaşlardan bir kaçını Halk Eğitimin YGS ve LYS kurslarına yönlendireceğim bakalım öğrencileri kaydedecekler mi işitme engelliler için YGS ve LYS kursları var mı

Genel Merkezimiz tüm engellilerle ilgili sınavlara hazırlanmaları için bir yapılanma içerisinde.

Lütfen bizi ve Genel Merkezimizi izlemeye devam ediniz.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..